Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg smurte meg frokost for ikke så lenge siden, nå oppdaget jeg at ene nipplen er inn smurt i nugati :dontgetit:

7768154[/snapback]

EW!

7768196[/snapback]

Not on purpose, god damnit!

Så det i speilet nå når jeg kom ned, trodde jeg var dødssyk, før jeg fant ut va det egentli var :!:

Datasmurf og Demille er hjertelig velkommen på nuggati party :fun:

Lenke til kommentar
Åja, det (: Neimen det går bra. Du får putte meg der når du kommer på noe en dag :D

Hvordan går det med deg btw?

7768366[/snapback]

Jada, men kommer du på noe så si ifra :)

Det går helt supert. Takk for at du spør. Hvordan går det med deg da? :)

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Skal si ifra Luchy, om jeg kommer på noe ;)

Alt er ok her. Skal slappe av i dag (:

7768396[/snapback]

Supert :wee:

Blir vel å gjøre det samme jeg å. Skal gå en liten tur med ei venninne og spise middag hos brodern :)

Som folk sier så er jo søndager skapt å slappe av ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet hva Applecrazy gjorde natt til idag. La oss tenke oss at den godeste Ananas var pære dritings og måtte på do og spy litt.

Men hva treffer hun på innenfor doringen? Duftpatronen!! Den lukter så sterkt parfyme at hun ikke klarer å ha den hengende der mens hun har hodet i dassen. Så hun river den løs og kaster den "på gulvet", som viser seg å være sitt eget fang. Den går samtidig istykker, og innholdet renner utover vår kjære Ananas. Siden hun har det i ansiktet, skvisa hun sannsynligvis endel utover hendene, som ble brukt til å tørke seg i fjeset med senere.

Så sovner hun.

Venninne finner henne på dassen og får henne inn i senga, men hun var så full at hun ikke husker det. End of story.

7764391[/snapback]

Dette hørtes faktisk logisk ut :yes:

Lenke til kommentar
Som folk sier så er jo søndager skapt å slappe av  ;)

7768409[/snapback]

Det er det. :wee:

..Skulle bare ønske jeg ikke hadde lekser til imorra. Meeeeen, dem driter man i foreløpig....

7768477[/snapback]

Har to innleveringer til imorgen å to til tirsdagen, holder på med en av fire nå :cry:

Ja, søndagen er skapt for å slappe av på, men også for å gjøre lekser, idiotisk med lekser over helga

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...