mikaragua Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hvet ikke om jeg har lov og poste det her. 7767548[/snapback] Nei, det har du ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 "Won't you love somebody to love, you'd better find somebody to love" Faen så bra! Isvann, konuge musikk og WoW, jeg har søndagen klar, fuck skole og markedsføringsdrit Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 "Won't you love somebody to love, you'd better find somebody to love" Faen så bra! Isvann, konuge musikk og WoW, jeg har søndagen klar, fuck skole og markedsføringsdrit 7767571[/snapback] Så du også gamer wow?...dæven, hvem er det på dette forumet som ikke spiller det spillet?...huff altså jeg er ikke gått tom for smash og coca cola Zero enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vanskelig å la være / vanskelig å gi det opp. Klarte én måned uten, så var det på'n igjen. Har ikke så mye å si, får i det minste nattesøvnen min etter at pappa kobla tidsuret til routeren så nettet forsvinner halv midnatt søndag til torsdag. I all hovedsak fordi mine to søstre ligger og chatter hele natta og holder de våkne, men også fordi jeg trengte å få tilbake nattesøvnen min så jeg var litt mer opplagt om morran (as if, jeg ligger nå og leser natta lang i stedet. Blir ikke mindre trett av at de fratar meg WoW, nytta ikke å ta strømmen heller, stearinlys fungerer fett, selv om øya blir sånn delvis mer slitne. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 "Won't you love somebody to love, you'd better find somebody to love" Faen så bra! markedsføringsdrit 7767571[/snapback] Jefferson Airplane Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja Pøsa på med litt i hvert før jeg sovna i morges. Jefferson, Uriah Heep, Janis Joplin, Grateful Dead, Jethro Tull og masse anna kos Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 I saw Computersmurf on the educationmass Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Makan. Jeg så ikke deg :O Ikke at jeg så etter noen heller, jeg prøvde å finne skolene jeg var interessert i og fikk veldig mye annet jeg ikke var interessert i med på kjøpet Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Makan.Jeg så ikke deg :O Ikke at jeg så etter noen heller, jeg prøvde å finne skolene jeg var interessert i og fikk veldig mye annet jeg ikke var interessert i med på kjøpet 7767755[/snapback] Sånne messer er bare forvirrende. Jeg fikk mye bra stæsj da, morsomme tusjer og slikt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg fikk en blinkedings fra Hibo og en kalender fordi jeg var interessert i foto, samt en haug med mintdrops og twist og sånn. Samt en sånn sak for radio nrg, men den kasta jeg fordi jeg ikke liker kanalen Jeg var gladest for posen jeg fikk av ei dame som sto der. Slapp jeg å bære på alt stæsjet. Ble etterhvert slitsomt og tungt. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 da har man endelig fått litt cola i hus. pisslei den pepsien Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Pepsi er dovann! Veldig mange gamere kan ikke ta feil Coca-Cola for life Endret 21. januar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 I like licking the salt of my Super Chips Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 I like licking the salt of my Super Chips 7767995[/snapback] Stop calling me Super Chips. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 I like licking the salt of my Super Chips 7767995[/snapback] Stop calling me Super Chips. 7768036[/snapback] Hvorfor har du salt på deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bah. Finner ikke den siste sokken min. Irriterende å bare vaske en og en sokk. Blir uorden i systemet da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skulle hjem i dag morres fra fest, så fant jeg ikke sokkene mine. Så jeg bare tok noen jeg fant i et skap i huset.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg skulle hjem i dag morres fra fest, så fant jeg ikke sokkene mine. Så jeg bare tok noen jeg fant i et skap i huset.. 7768089[/snapback] Haha, nå lo jeg litt. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg smurte meg frokost for ikke så lenge siden, nå oppdaget jeg at ene nipplen er inn smurt i nugati Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg