fakey Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Da har jeg stått opp, spist frokost og slått meg ned med Zelda. Men snusen mangler, slutta i går kveld og nå er det bare helt forjævelig.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jau, får ikke sove annenhver dag.. Og når jeg da har døgna så får jeg sove. Tom for sovepiller sjø. edit: går fra pcen nå, håååper jeg får sove. Endret 21. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Snus er ikke bra for deg. Du klarer deg fint uten. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Jau, får ikke sove annenhver dag.. Og når jeg da har døgna så får jeg sove.Tom for sovepiller sjø. edit: går fra pcen nå, håååper jeg får sove. 7766780[/snapback] Det er kanskje ikke så lurt å ta sovepiller? Mener at man får vansker med å sove hvis man tar dem etter en stund. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er kanskje ikke så lurt å ta sovepiller? Mener at man får vansker med å sove hvis man tar dem etter en stund. 7766782[/snapback] Ånei, kødder du? Jævlig idiotisk at jeg bytta fastlege, eller moren min gjorde det. Siden det er åpnet nytt legekontor her i nærheten og hun var ikke fornøyd med legen. Så da hadde de ikke noe ledig før den 29. soon... "ALL YOUR SOVEPILLER ARE BELONG TO ME!!" Awww. SISTE innlegg, jeg sverger. Vertfall på en time. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Det er kanskje ikke så lurt å ta sovepiller? Mener at man får vansker med å sove hvis man tar dem etter en stund. 7766782[/snapback] Ånei, kødder du? Jævlig idiotisk at jeg bytta fastlege, eller moren min gjorde det. Siden det er åpnet nytt legekontor her i nærheten og hun var ikke fornøyd med legen. Så da hadde de ikke noe ledig før den 29. soon... "ALL YOUR SOVEPILLER ARE BELONG TO ME!!" Awww. SISTE innlegg, jeg sverger. Vertfall på en time. 7766783[/snapback] Men hvordan blir alt dette med skole? Store problemer? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Merkelig. Jeg våknet av meg selv nå. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Morgen, folkens. Dagen i dag har jeg bestemt meg for å vie til å pugge psykologi. Jeg har vært lat de siste dagene, valgt film og WoW fremfor lekser. Det snør ute, noe som bidrar til at landskapet ser veldig fint ut. I det siste har det bare regnet. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 jeg også skal gjøre lekser i dag! (matte,norsk,natur og miljø,musikk) det snør også her! Lenke til kommentar
sekt Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Idag skal jeg ikke gjøre noen ting. Er så deilig med å jobbe, fremfor skole.. Men i tillegg har jeg influensa da.. Det er ikke fullt så deilig igjen. Gikk glipp av the cumshots konsert igår pga hoste Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) jævlig masse snø her. 1 time og 20 min siden forrige post? EDIT: Faen noen posta rett før meg Endret 21. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
sekt Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 jævlig masse snø her. 1 time og 20 min siden forrige post? EDIT: Faen noen posta rett før meg 7767231[/snapback] Hvor er "her"? Selv midt i oslo sentrum, her jeg sitter, er det mye snø nå Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Merkelig. Jeg våknet av meg selv nå. 7766871[/snapback] Welcome to my world! Har en stygg vane å våkne imellom kl8-10 på lørdager og søndager. Uansett om jeg har game'a på lan, vært på fylla eller bare slappet av kvelden før. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Når jeg våknet i dag oppdaget jeg en haug med sms'er som jeg glemte at jeg hadde lest i natt Tihi, det er litt morsomt. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Håh.. det er - 21 grader ute! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Her er det -14 og solskinn.... Brrrr..... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 God morgen alle sammen når dere sier dere skal gjøre lekser, har jeg også lyst åså fikk jeg ekstremt lyst å spille wow....men jeg ingen gamecard har. desuten har jeg sakt til meg selv at jeg ikke skal spille det narkohasjdop greiene. uh, jeg også vil ha snø Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 vi har en hel haug med snø. og det slutter ikke å komme heller. mye å måke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 Februar og mildvær kommer ikke fort nok. Nå derimot, trenger jeg et lite en/tomannskompani som det ikke går så bra med og som trenger markedsføring Trenger det veldig mye faktisk, som jeg kan ha kontakt med via mail elns, og levere en full markedsføringsting til. Ellers stryker jeg i det jævla faget. Ah, Grateful Dead og Uriah Heep er i grunn jævlig digg og våkne til... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2007 hvet ikke om jeg har lov og poste det her. men er det noen av dere som har anbefalinger til jobb får en 13 åring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg