Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

HAHAHHA, på discovery så tester de en bil med en pc(hestekrefter). Også kræsjer windows sånn at du ser på skjermen at feilmeldinga kommer opp. Sånn at de måtte bytte pc :wee:

7765368[/snapback]

They got pwnd..

Damn.. Bare 5 brukere i SO :ohmy:

Endret av Hrisebro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Warning: Posten-hat-innlegg

Gikk i dag og venta på hentelapp på Cuben min. Og nå har faenmeg posten klart å sendt forsterkeren min til molde...!

Og når jeg ringte og klagde, var det fordi de ikke hadde klart å tyde postnummeret, og sjangset på at det var molde. Og på nettspor, rett under det sto at den hadde ankommet postkontor i Molde står det nå: "Mottaker har benyttet feil postnummer".

På posten på mandag kommer noen til å dø.

Lenke til kommentar

edge: Huff. Det der suger. Føler med deg. For noen år siden da jeg hadde bestilt nytt kabinett og en del komponenter, ja, da hadde posten klart å sende kabinettet til et annet postkontor i byen, og det fant de ikke ut før sent på kvelden. Fikk heldigvis kabinettet før postkontoret stengte, men det var ergelig og amatørmessig gjort.

Lenke til kommentar

Posten klarte å sende en pakke jeg bestilte fra Hong Kong tilbake til avsenderen, helt uten videre, sporingen sa noe om at den var hentet, og deretter returnert av avsender. Jeg hadde ikke hørt noe.

Ikke ille, må finne ut hvor mange kilometre den pakken reiste.

(Så ikke klag om Posten bommer med noen hundre kilometer. :p)

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...