Bytex Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jeg tror jeg vet hva Applecrazy gjorde natt til idag. La oss tenke oss at den godeste Ananas var pære dritings og måtte på do og spy litt. Men hva treffer hun på innenfor doringen? Duftpatronen!! Den lukter så sterkt parfyme at hun ikke klarer å ha den hengende der mens hun har hodet i dassen. Så hun river den løs og kaster den "på gulvet", som viser seg å være sitt eget fang. Den går samtidig istykker, og innholdet renner utover vår kjære Ananas. Siden hun har det i ansiktet, skvisa hun sannsynligvis endel utover hendene, som ble brukt til å tørke seg i fjeset med senere. Så sovner hun. Venninne finner henne på dassen og får henne inn i senga, men hun var så full at hun ikke husker det. End of story. Endret 20. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Er dette en stille Lørdagskveld i SO6? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 "Bonnie Tyler - Turn Around/Total eotal Eclipse of the Heart" høres så mye bedre ut på reklamen enn her på pcen. :$ Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Det er fordi du ser på yogurten imens du hører sangen på tven og yogurt er godt Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Melonyoghurt er spesielt godt. Og jordbær. Endret 20. januar 2007 av IamBored Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Blå go' morgen-yogurt er den beste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Spiser ikke yogurt etter at fattern fant en levende barkebille i skogsbæryogurt sin. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Blå go' morgen-yogurt er den beste. 7764635[/snapback] paino risluns fra tine er enda bedre men er vel ikke yogurth så støtter den du kom med! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Spiser ikke yogurt etter at fattern fant en levende barkebille i skogsbæryogurt sin. 7764653[/snapback] lol? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Spiser ikke yogurt etter at fattern fant en levende barkebille i skogsbæryogurt sin. 7764653[/snapback] Barkebiller er vell ikke så store at det gjør noe? Litt ekstra proteiner har de fleste bare godt av Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Spiser ikke yogurt etter at fattern fant en levende barkebille i skogsbæryogurt sin. 7764653[/snapback] Det skjønner jeg godt. nå sluttet jeg å spise den og. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 "For ej kjøyre Granada, jada, ja det e kje nåke lada e en slike bil ja du må ha. Me sota rute å sjalusi. Å wunderbaum oppi speieli. Då stende damene i kø å vil kome inni." Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) "For ej kjøyre Granada, jada, ja det e kje nåke lada e en slike bil ja du må ha. Me sota rute å sjalusi. Å wunderbaum oppi speieli. Då stende damene i kø å vil kome inni." 7764815[/snapback] Eg he sett inn ein trelitars Caprimotor, aksi den vart bra, og farta stor. Og kjøme det ein med BMW, da smile eg og leggje gassi ner. Endret 20. januar 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Hei reidar, he du kjøpt dej ny gjødselspreidar? Ja, ej kjøpte nå bort på AK i går, ej måtte ha mej en nye når det vart vår. Hei Reidar, he du kjøpt dej ny gjødselspreidar, ej måtte ha mej en nye når det vart vår, so ej kjøpte na på AK i går. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Hei reidar, he du kjøpt dej ny gjødselspreidar?Ja, ej kjøpte nå bort på AK i går, ej måtte ha mej en nye når det vart vår. Hei Reidar, he du kjøpt dej ny gjødselspreidar, ej måtte ha mej en nye når det vart vår, so ej kjøpte na på AK i går. 7764834[/snapback] Kongesang Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Burzum - Moti ragnargkum Burzum - Moti ragnargkum Lyrics Hatt blaess Heimdallr horn er a lopti. Maelir Odinn vid Mims hofud. Skelfr Yggdrasils askr standardi, ymr it aldna tre en jotunn losnar. Kjoll fekk autan, koma munu Muspells of log lydir, en Lori styrir. Par ro fifmegir med freka allir. Peim er brodir Byleists I for Genngr Odins son vid ulf vega, Vidarr of veg at vakdyri. Laetr hann megi Hvedrungs mund of standa hjor til hjarta. Pa er helnt fodur. Hwat er med Asum? Hvat er med alfum? Esir ro a pingi. Sty nja dvergar fyrir steindurum, veggbergs visir. Vitud er enn eda hva? Surtr ferr sunnan med sviga laevi. Skinn af sverdi sol valtiva. Grjotbjord ghanat en gift rata, troda halir Helveg en himinn knofnar Genge inn maeri morg Hlodynjar nepr at nadri nids okvidnum. Munu halir allir heimstod rydja er af modi drepr Midgards veorr. Hrymr erk austan hefisk lind fyrir. Snysk jormungandr I jotunmodi. Ormr knyr unnir orm mun hlakka, slitr nai nidfolr, naglfar losnar. Pa komr Hlinar harmr annarr fram er odinn ferr vid ulf vega, en bani Belja bjart at Surti: par mun Friggjar falla angan. Sol mun sortma, Sokkr fold I mar. Hverfa af himni heidar stjornur. Geisar eimi ok aldrnari, leikr har hiti vid himin sjalfan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Ah, å høre på Multicyde gjør meg sentimental. 7763876[/snapback] Ah, å høre på Multicyde gjør meg suicidal. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 Skal vi ta bæ bæ lille lam med det samme? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) See that hamster? grab that tube shove it up my butt let that little rascal nibble on my asshole. yeah right there right THERE AH IM CUMMIN OH YEAH! Endret 20. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2007 See that hamster?grab that tube shove it up my butt let that little rascal nibble on my asshole. yeah right there right THERE AH IM CUMMIN OH YEAH! 7764946[/snapback] jeg tror jeg tar de plantene i kjelleren din jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg