Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har ingen anelse om hvor mange ganger jeg får det slengt i fleisen, og det er like gøy hver gang å måtte undskylde meg for andre, fordi jeg må få klaget litt innimellom. Beklager hvis jeg er for sjuk i hue til å kunne jobbe akkurat nå.

7389652[/snapback]

Tja, hvis du hadde brukt halvparten av tiden du bruker her på å jobbe hadde du vært rik nå. Hvis du derimot prøver så godt du kan, men bare ikke finner en jobb er jo saken en helt annen. I så fall er det bare å flytte.

Lenke til kommentar
What makes thou believe in this myth? It's certainly a disgrace witnessing those words thou just spoke.

7389597[/snapback]

What is myth and what is naught is something only I can decide, and all shall tremble for the myths I say is to be true.

 

Fjordland kalkun er også godt. Men lite kalkun, mye saus og enda mer poteter. Jeg er kjøtteter! :dribble:

Lenke til kommentar
What makes thou believe in this myth? It's certainly a disgrace witnessing those words thou just spoke.

7389597[/snapback]

What is myth and what is naught is something only I can decide, and all shall tremble for the myths I say is to be true.

 

Fjordland kalkun er også godt. Men lite kalkun, mye saus og enda mer poteter. Jeg er kjøtteter! :dribble:

7389701[/snapback]

 

What is naught. You are naughty. Errm. :dribble:

Lenke til kommentar

What is myth and what is naught is something only I can decide, and all shall tremble for the myths I say is to be true.

7389701[/snapback]

 

What is naught. You are naughty. Errm. :dribble:

7389724[/snapback]

Fra google:

Definisjoner av naught på Internett (på engelsk):

* nothing: a quantity of no importance; "it looked like nothing I had ever seen before"; "it was all for naught";

Google er en dårlig ordbok, men (what is naught): Ikke, ingenting, ikke noe.

 

Om/at jeg er naughty er en annen sak... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...