Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er en egen tråd for snus-snakking, slå dykk laus -->>>

7761749[/snapback]

Det er vi fult klar over, men det er ikke imot reglene å ha en liten diskusjon om temaet her. Skulle den ha utviklet seg til en stor diskusjon så ville vi ha flyttet oss videre dit, men som du ser så er den diskusjonen over

Lenke til kommentar
Det er en egen tråd for snus-snakking, slå dykk laus -->>>

7761749[/snapback]

Det er vi fult klar over, men det er ikke imot reglene å ha en liten diskusjon om temaet her. Skulle den ha utviklet seg til en stor diskusjon så ville vi ha flyttet oss videre dit, men som du ser så er den diskusjonen over

7761768[/snapback]

Var bare et forslag, jeg er ingen moderator eller den slags, så mente ikke å hakke på at dere snakket om det. chill. :]

Lenke til kommentar
Er marley farlig med balltreet?

7761767[/snapback]

Åja, gjett!

7761798[/snapback]

Nå ble jeg redd med en gang.

Hmm.

Legge seg til å sove mon tro?

Bare låse døra og vrenge opp AC/DC, Kiss og Dio på full guffe og sovne stille inn for noen timers tid...

:hmm:

Fristende.

7761800[/snapback]

Klarer du det? hørtes umulig ut

Endret av Dusken
Lenke til kommentar

Det er snøstorm ute! Bra jeg ikke skal på utstilling før i mårra, så håper snøen slutter å snø innen da. Er minus gøy og kjøre i snø med is som underlag og piggdekk uten pigger.

Spilte Mortal Kombat igår. Det var med en dud som het "Noob". Haha. Det var også noe som het Mortal Racing elns. i spillet. Var som Mariokart bare at det er færre våpen og hvis du krasjer spruter det blod og hjernemasse overalt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Hmm.

Legge seg til å sove mon tro?

Bare låse døra og vrenge opp AC/DC, Kiss og Dio på full guffe og sovne stille inn for noen timers tid...

:hmm:

Fristende.

7761800[/snapback]

Klarer du det? hørtes umulig ut

7761812[/snapback]

Nei? Det er jo den beste måten å sovne på :love:

Eller, nestbeste.

Beste er å ha Pink Floyds "Echoes" på full vreng...

Da kan jeg sove i timesvis...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...