Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg lar ikke være å svare på et "diskusjoninnlegg" (om man kan kalle det det). Det vil med andre ord si at jeg taper, og jeg nekter å "tape" mot noen som oppfører seg idiotisk.

7760506[/snapback]

Eh, å gå fra diskusjonen med ryggen mot den du argumenterer mot er instant vinn mot prepubertale distriktsunger.

Lenke til kommentar
Vel, jeg lar ikke være å svare på et "diskusjoninnlegg" (om man kan kalle det det). Det vil med andre ord si at jeg taper, og jeg nekter å "tape" mot noen som oppfører seg idiotisk.

7760506[/snapback]

Hvordan krangler man på Blink? PM?
Lenke til kommentar
Jeg er ikke trøtt, og jeg sov ikke i går natt :(

7760566[/snapback]

Du sliter.

7760578[/snapback]

Jeg døgner jo annenhver dag nå..

edit: nei, jeg er våken 2 netter, og sover en natt, og er våken 2 netter, og sover en natt

edit: nei vent, er forvvirra nå

edit: kommer ann på om jeg døgner en natt eller 2.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Bundy: Du har ødelagt den naturlige melantoninproduksjonen med for mye sovemidler.

7760607[/snapback]

Røyking av hasj har også tæret på det, har melatonin tilskudd men det funker jo ikke(fikk det av legen fordi jeg hadde vel lave melatonin verdier(har ikke testa, men legen regner vel med det))

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Har hasj noe med melantoninnivået å gjøre? Visste at det hadde beroligende effekt, men ikke at det påvirket hormonbalansen. Å ta dobbelt opp av pillene legen gav deg hjelper vel heller ikke på den naturlige produksjonen av stoffet?

Lenke til kommentar
Har hasj noe med melantoninnivået å gjøre? Visste at det hadde beroligende effekt, men ikke at det påvirket hormonbalansen. Å ta dobbelt opp av pillene legen gav deg hjelper vel heller ikke på den naturlige produksjonen av stoffet?

7760615[/snapback]

Hasj ødelegger melatonin nivået også.

Jeg skulle først ta en 5mg pille. Så skulle jeg ta 2x10mg fordi 5mg ikke funka.

Faktisk, så aner jeg ikke om sovepiller fucker melatonin nivået, men hasj gjør det.

Lenke til kommentar

"Addiction, sweeeeet addiction." :p Er fra en eller annen gammel sang. Men man blir jo avhengig av insovningspiller også..

Jeg trodde forresten lenge at insovningspiller var noe de ga til folk som skulle sovne inn for godt - populært kalt dø. :D

edit: nei shit, jeg må legge meg. Aaaalt for mye å gjøre i morgen. :(

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
"Addiction, sweeeeet addiction." :p Er fra en eller annen gammel sang. Men man blir jo avhengig av insovningspiller også..

Jeg trodde forresten lenge at insovningspiller var noe de ga til folk som skulle sovne inn for godt - populært kalt dø.  :D

7760628[/snapback]

Sovepiller er mye, mye verre enn hasj...

Faen, skal inn til byen i morgen, kan bli problemer hvis jeg ikke sover først. Da stopper purken meg vertfall, 3 dager uten noe særlig søvn :mad:

edit: spiller litt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...