Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Kom en kunde innom jobb klokka ti over åtte i dag og skulle kjøpe øl. Samtalen gikk som følger:

Fredrik: Eh, dessverre, men klokka er ti over åtte, og ølsalget stenger åtte.

Kunde: Hæ?

Fredrik: Jeg har ikke lov å selge deg ølen nå, fordi ølsalget stenger klokka åtte, og nå er den ti over åtte. Ingenting jeg kan gjøre med det, dessverre.

Kunde: Javel, men det er jo på morgenen nå?

Fredrik: Hehe, nei du, det er nok kvelden.

Kunde: Oi! Beklager så mye, da går det greit.

7759714[/snapback]

De butikkene som godtar at man putter øl i kurven for 20.00 og deretter dekker til ølbeholdningen og selger øl inntil 20.15, bryter de loven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si meg smarte folk, det skrives "fjortiser" istendenfor "fjortisser"?

7760300[/snapback]

Den må jo være rettet til meg. :p

Det skal vel skrives fjortisser. Det er ikke fjortiiiiser det er snakk om. Fjottiser (uttales fjåttisser) er også en artig stavemåte. ;)

Lenke til kommentar
En fjortis, fjortisen.

Flere fjortisser, alle fjortissene (evt. fjortiser/fjortisene)

Alternative stavemåter <3

7760373[/snapback]

Det er nok det siste som er "riktig", men det er ikke like gøy.

fredrik: Fjottisser fordi ordet fjott skrives med o, og fordi fjortiser er en gjeng med fjotter og fjoller.

Lenke til kommentar

Tja, du kan sjekke gjesteboken min istedenfor. Blinknavnet er ustek.

Var en eller annen jente fra Harstad som ble forbanna på meg siden jeg skriver at jeg hater fjortiser og at det er teit å skrive på dialekt på profilen min.

Hun kommer med haugevis av usaklige kommentarer slik som at jeg hater fjortiser fordi jeg ikke for hatt sex med dem.

I tillegg har hun satt opp et helt avsnitt på profilen sin med fet skrift at jeg er den teiteste personen på blink. Og nå har jeg merket at haugevis av folk fra Harstad har kommet inn på profilen min, så jeg er ganske sikker på at hun sender b-poster rundt omkring.

Lenke til kommentar

Pass deg før ungdomsmiljøet fra Harstad banker på døra med nøtteknekker.

Vel det finnes en fin egenskap som heter å ignorere, og en funksjon som heter logg ut. Jeg bruker det ofte er veldig fornøyd.

Endret av Solid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...