SKAÐI Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Kvelds= Baguetter med nugatti cripxz pluss meeeeelk teh sweet love! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Nugatti is teh kvalmfremkallende gøgg nr 1. Foretrekker baggis med ost, skinke og tomat. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Nugatti er pålegg på 4-6 skiver med skolemat hver dag. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 gah! Jeg kjeder meg!! Selv en nerd som meg brde kunne møte noen på en fredags kveld som dette!! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Dette var egentlig ganske genialt! Kan designe egne t-skjorter, bamser, kopper og kar der! Link Endret 19. januar 2007 av Mompen Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Når folk er inne på kveldsmat: Hovedrett: pølse med brød (med ketchup og sennep) og et glass med melk Dessert: Kjeks, ost, mandariner og TINE Premium Juice. Ikke noe jeg foretrekker, men noe jeg spiste i sta, og anbefales på en litt annerledes kveld. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Usj, er stress å trene klokka halv ti på lørdags morgener. Ellers er ikke livet lett. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 I love Radioseven. Kom en kunde innom jobb klokka ti over åtte i dag og skulle kjøpe øl. Samtalen gikk som følger: Fredrik: Eh, dessverre, men klokka er ti over åtte, og ølsalget stenger åtte. Kunde: Hæ? Fredrik: Jeg har ikke lov å selge deg ølen nå, fordi ølsalget stenger klokka åtte, og nå er den ti over åtte. Ingenting jeg kan gjøre med det, dessverre. Kunde: Javel, men det er jo på morgenen nå? Fredrik: Hehe, nei du, det er nok kvelden. Kunde: Oi! Beklager så mye, da går det greit. Så gikk han. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Sikkert rett etter et LAN ellerno. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Tror ikke 40 år gamle menn er så veldig harde på LAN i grunn. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Jaja, skal tilig opp imorgen, det er jo helg men først har jeg 5 toaster her (nei jeg er ikke tjukk) som skal fortæres, natta folkens Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 wee Lan hos meg men jeg skal på jobb klokka 9 i morra.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Da har jeg slettet en side med "1337" prat Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Hva skal jeg gjøre i helga da tro? Kjede meg, ja... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Darn. Samme problemet som alltid. Jeg skal på fest i morgen, men jeg har drikket hos en kompis. Hadde jeg hatt drikket her, kunne mamma kjørt meg, men å kjøre til kompisen og hente drikket, sammen med mamma, blir for dumt. What to do? :$ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Darn. Samme problemet som alltid.Jeg skal på fest i morgen, men jeg har drikket hos en kompis. Hadde jeg hatt drikket her, kunne mamma kjørt meg, men å kjøre til kompisen og hente drikket, sammen med mamma, blir for dumt. What to do? :$ 7759874[/snapback] Hente ''drikket'' (jeg vil vel tro dette betyr: drikkevarene?) på forhånd. Og følge planen. Altså du stikker til duden, tar med dritten, stikker hjem, moren din kjører deg. Simsalabim! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Da har jeg slettet en side med "1337" prat 7759815[/snapback] Men nå var det jo ikke sidetallsrelatert en gang. NorthGarde: be med deg vennen på fest? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hallo folkens. Står til? Jeg begynner å føle meg trøtt her. Jeg har tilbringt noen fine timer i WoW. Endret 19. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Hente ''drikket'' (jeg vil vel tro dette betyr: drikkevarene?) på forhånd. Og følge planen.Altså du stikker til duden, tar med dritten, stikker hjem, moren din kjører deg. Simsalabim! Han drar omtrent tidlig på jobb, så jeg må isåfall hente det i natt. NorthGarde: be med deg vennen på fest?Han er ikke i den vennekretsen, og vil sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2007 Jaja folkens, da legger jeg meg snart. Dere får ha ei god natt så lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg