Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Fikk tilbake terminkarakterene i dag :)

Har nu 4,7 i snitt, av 9 fag.

Føler at jeg ikke kan sammenligne dette med ungdomsskolesnittet, da jeg ikke har alle fagene nå som jeg hadde da.

Men allikevel så er jeg veldig godt fornøyd :grin:

Lenke til kommentar
Fikk tilbake terminkarakterene i dag :)

Har nu 4,7 i snitt, av 9 fag.

Føler at jeg ikke kan sammenligne dette med ungdomsskolesnittet, da jeg ikke har alle fagene nå som jeg hadde da.

Men allikevel så er jeg veldig godt fornøyd :grin:

7755000[/snapback]

På almennfag? Jeg fikk 5.1 i snitt, men det var på yrkesskolen og det kan ikke sammenlignes..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
På almennfag? Jeg fikk 5.1 i snitt, men det var på yrkesskolen og det kan ikke sammenlignes..

7755021[/snapback]

Går på media jeg :)

Lenke til kommentar
Hahhahahah, sitter her og stirrer inn i PCskjermen (der jeg har utplassering). Plutselig blir skjermen skikkelig blurry, og det første jeg tenker er "æææ, nå ble jeg blind" xD

7755531[/snapback]

lol... merkelig tanke... bare skjermen blir blurr så tenker du at du blir blind... på gamle skolen min hadde vi sånn avmagnetisering på skjermen, trykka du på den så blurra skjermen XD

Lenke til kommentar

Herlighet. Dette er 4.gang denne uken at jeg må vurdere en lærer :roll:

Tannlegedamen min er skummel. Hun holdt på å slipe ned ene tannen min da hun trykket på noe på boret. Det fløy til andre enden av rommet og traff noe som, etter lyden å dømme, gikk i stykker :p I tillegg fikk jeg masse vann utover meg..

Tror hun var ny elns. Og jeg som var drit stressa fra før fordi jeg er skikkelig redd for å gå til tannlegen. Hadde utsatt det i et år nå ..

Sykeste bedøvelsen noensinne. Kjente ikke nesen min og jeg greide ikke å lukke munnen. Så helt tard ut :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...