Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til forumsrypene:

Fresh from the shower, I stood in front of the mirror complaining to my husband that my breasts were too small. Instead of characteristically telling me it's not so, he came up with a suggestion. This he saw on TV he said.

"If you want your breasts to grow, then everyday take a piece of toilet paper and rub it between them for a few seconds."

Willing to try anything, I fetched a piece of toilet paper and stood in front of the mirror, rubbing it between my breasts.

"How long will this take?", I asked.

"They will grow larger over a period of years", my husband replies.

I stopped. "Do you really think rubbing a piece of toilet paper between my breasts every day will make my breasts bigger over the years?"

Without missing a beat he says, "Worked on your ass, didn't it?"

Lenke til kommentar
Vi har ikke mattelærer, brukt to  mattetimer på å se scrubs :D

..Nå skal jeg ha norsk fremføring, aleeine, wish me luck! -Selvom jeg egentlig ikke gruer meg no særlig

7754705[/snapback]

Scrubs er fint. Men av sykehusserier er det ingenting som slår House MD!

*ønsker deg lykke til med fremføring*

Lenke til kommentar

Hehehe. Vel, jeg var i et britisk program (Cambridge International Exams), men jeg bestemte meg til slutt for å droppe det. Gjorde 3 av 6 eksamener dog. Jeg var sikker på at jeg kom til å stryke i biologi, men den gang ei.

Resultatene:

Finnish Language - A

English Language - C

Biology - D

:O

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

Demille: Hehe, takk takk. Skalaen går fra A -> E da, så det var nære stryk i biologi. Du må forresten ikke tro jeg er bedre i finsk enn engelsk. Engelskeksamenen (engelsk som morsmål) dreide seg til stor del om det å kunne analysere tekst, hvilket også forklarer hvorfor jeg "kun" fikk C.

Lenke til kommentar

Fremføring? Fy. Lykke til. Jeg har alltid hatet fremføring og unngår det når jeg har muligheten. :)

Håper det går like bra med eksamenene jeg har neste måned og i mars. Det er nemlig de som teller for meg. Om jeg består de får jeg endelig generell studiekompetanse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...