SemikolonP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 @ Aalton: Du er nok ikke den eneste som er oppe om morgenen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Oi, så tidlig som det er så Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 I dag var det fredag ja. Må gjøre ferdig en oppgave i kkh, framføre en i samfunnslære, og ha gjort norskleksa til i dag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg er bare våken fordi jeg ikke har lagt meg enda. Kom fra jobb for en time siden. Nå er det heeelg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Til forumsrypene: Fresh from the shower, I stood in front of the mirror complaining to my husband that my breasts were too small. Instead of characteristically telling me it's not so, he came up with a suggestion. This he saw on TV he said. "If you want your breasts to grow, then everyday take a piece of toilet paper and rub it between them for a few seconds." Willing to try anything, I fetched a piece of toilet paper and stood in front of the mirror, rubbing it between my breasts. "How long will this take?", I asked. "They will grow larger over a period of years", my husband replies. I stopped. "Do you really think rubbing a piece of toilet paper between my breasts every day will make my breasts bigger over the years?" Without missing a beat he says, "Worked on your ass, didn't it?" Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Haha! Enda en godbit... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 oivind_dahle: Den var fin Noe morsomt/fint/spennende/uvanlig som skjer der dere er? Fortell fortell! Der jeg er utplassert gikk brannalarmen (: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vi har ikke mattelærer, brukt to mattetimer på å se scrubs ..Nå skal jeg ha norsk fremføring, aleeine, wish me luck! -Selvom jeg egentlig ikke gruer meg no særlig Endret 19. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vi har ikke mattelærer, brukt to mattetimer på å se scrubs ..Nå skal jeg ha norsk fremføring, aleeine, wish me luck! -Selvom jeg egentlig ikke gruer meg no særlig 7754705[/snapback] Scrubs er fint. Men av sykehusserier er det ingenting som slår House MD! *ønsker deg lykke til med fremføring* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Wtf? Jeg besto samtlige av eksamene mine. :O Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Overrasket? Er ikke det en selvfølge Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Wtf? Jeg besto samtlige av eksamene mine. :O 7754731[/snapback] Grattis! Hvor mange, og i hvilke fag? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hehehe. Vel, jeg var i et britisk program (Cambridge International Exams), men jeg bestemte meg til slutt for å droppe det. Gjorde 3 av 6 eksamener dog. Jeg var sikker på at jeg kom til å stryke i biologi, men den gang ei. Resultatene: Finnish Language - A English Language - C Biology - D :O Endret 19. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Imponerende! Gratulerer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Demille: Hehe, takk takk. Skalaen går fra A -> E da, så det var nære stryk i biologi. Du må forresten ikke tro jeg er bedre i finsk enn engelsk. Engelskeksamenen (engelsk som morsmål) dreide seg til stor del om det å kunne analysere tekst, hvilket også forklarer hvorfor jeg "kun" fikk C. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hehe, den er grei. Du er uansett flink, det skal du ha ..Nå er det fremføring! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fremføring? Fy. Lykke til. Jeg har alltid hatet fremføring og unngår det når jeg har muligheten. Håper det går like bra med eksamenene jeg har neste måned og i mars. Det er nemlig de som teller for meg. Om jeg består de får jeg endelig generell studiekompetanse. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hehe, den er grei. Du er uansett flink, det skal du ha ..Nå er det fremføring! 7754804[/snapback] Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg