Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Dragonheart, jeg hinter til en regel vi har i SO. Les førstepost :)

7753018[/snapback]

Wannabe moderator? Uansett hvis du skal gi beskjed om en brutt regel så skal du bruker "rapporter" knappen. Noe som også har blitt sagt veldig mange ganger av moderatorer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wannabe moderator? Uansett hvis du skal gi beskjed om en brutt regel så skal du bruker "rapporter" knappen. Noe som også har blitt sagt veldig mange ganger av moderatorer.

7753083[/snapback]

Jeg er ikke wannabe mod og jeg har rapportert bruddet.

Men jeg må bare spørre. Er jeg wannabe mod bare fordi jeg prøver å unngå at SO blir stengt for opprydding for folk bryter reglene?

Lenke til kommentar
Haha. Så det er bedre at en moderator sletter posten til Dragonheart uten å si ifra, slik at han ikke vet hva han gjorde feil, enn at Luchy sier ifra på en ordentlig måte, slik at Dragonheart vet det til senere?
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

7753083[/snapback]

Jeg er ikke wannabe mod og jeg har rapportert bruddet.

Men jeg må bare spørre. Er jeg wannabe mod bare fordi jeg prøver å unngå at SO blir stengt for opprydding for folk bryter reglene?

7753113[/snapback]

Var ikke akkorat det største bruddet på en regel. Så redd for at SO skal bli steng pågrunn av litt for mye quoting, det tror ikke jeg du skal være redd for.

Uansett, hvis du har rapportert det, hvorfor kommentere det i tråden? Er jo spam det da.

Lenke til kommentar
Dragonheart, jeg hinter til en regel vi har i SO. Les førstepost :)

7753018[/snapback]

7753083[/snapback]

Er du wannabe moderator kanskje? som pirker på at han gir fyren et hint? Du leker jo like mye moderator som han? Det er lov å rette bittelitt på hverandre, eller gi et lite tips utenom at man skal være "wannabe moderator" hele tiden.

Den aller første hvor? Første post er den aller første? HVOR er den?

7753109[/snapback]

Første post på side 69.

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
HAY GUISE! Jeg har fått e-post fra Kina; de vil selge meg brukt anleggsutstyr. Hvis noen av dere trenger en 95-modell Tadano truck crane, en 88-modell Hitachi crawler excavator eller noe lignende, ta kontakt!

7753135[/snapback]

Den var genial.

*Lure på hvorfor Daniel får mail fra kina*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Haha. Så det er bedre at en moderator sletter posten til Dragonheart uten å si ifra, slik at han ikke vet hva han gjorde feil, enn at Luchy sier ifra på en ordentlig måte, slik at Dragonheart vet det til senere?

7753123[/snapback]

Moderator kan f.eks fjerne en linje med quoting.. Si ifra på Pm.. Er mange muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Er du wannabe moderator kanskje? som pirker på at han gir fyren et hint? Du leker jo like mye moderator som han? Det er lov å rette bittelitt på hverandre, eller gi et lite tips utenom at man skal være "wannabe moderator" hele tiden.

I'm a undercover mod :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...