Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var en i klassen som sa han skulle ta med sprit på skolen, og det gjorde han faktisk. Var ikke planlagt at jeg skulle drikke, men hvem kan vel motså det klokka 8 om morran? :p
Haha. :wee: En kamerat ble busta med en helflaske sprit på skolen han, i niende. Knis.
Lenke til kommentar
Kniver og alkohol er vel ikke noe særlig? Hahaha. Singstar og alkohol, derimot, funker fett. :wee: Spesielt når man får se film i etterkant.

Har ikke prøvd det før, men det skal testes! :wee:

7752831[/snapback]

Det må prøves, men glem filmen. Alkohol og Singstar, og så bytur. :)

Lenke til kommentar

Vil ikke tro det er det tryggeste å ekspirmentere med men :p

Jeg fikk spist opp kanel giflene mine! :) Så det blir ingen rester jeg f.eks. kunne sendt til noen av dere om dere hadde spurt meg! Er ikke det bra?(det var bare tull, sånn at ingen begynner å lure :p)

Og nå spør jeg et spørsmål jeg har stilt ganske mye i det siste:har SO det bra i kveld?

Lenke til kommentar
Vil ikke tro det er det tryggeste å ekspirmentere med men :p

Jeg fikk spist opp kanel giflene mine! :) Så det blir ingen rester jeg f.eks. kunne sendt til noen av dere om dere hadde spurt meg! Er ikke det bra?(det var bare tull, sånn at ingen begynner å lure :p)

Og nå spør jeg et spørsmål jeg har stilt ganske mye i det siste:har SO det bra i kveld?

7752872[/snapback]

Og jeg hadde 180g daimsjokolade her istad, tomt det også.

Og ja, jeg har det bra :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Opp med hånden alle dere som har trent hver dag siden søndag etter å ha blitt skremt av Supersize med da! Late slabbedasker.

Hilsen SportySpice.

7752882[/snapback]

*RekkeOppHånda*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Opp med hånden alle dere som har trent hver dag siden søndag etter å ha blitt skremt av Supersize med da! Late slabbedasker.

Hilsen SportySpice.

7752882[/snapback]

Jeg trener annehver dag :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...