Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nei, det var ingen som sa det. Men ser man noen som har arr på armene, er det mange som automatisk tenker "ATTENTIONWHORE!".

7752456[/snapback]

Det må vel egentlig de mange oppmerksomhetshorene med arr på armene ta skylden for. :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg må ha alkohol. Er ikke morsomt å være den eneste som er edru på fest
Det er sant. Men det er ikke så gøy å bli fortalt alt som skjedde på festen neste dag heller, uten å huske noe selv.

7752690[/snapback]

Det har bare skjedd 1 gang med meg, men så er det så morsomt å huske alt du gjorde i fylla :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor har mine antall poster stått på 115 i 3 mnder? Den øker ikke.  :dontgetit:
Fordi du poster i Off topic", som er den useriøse delen av forumet, hvor postene ikke teller. :)

- Det har skjedd et par ganger for mye med meg Luchy.

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Trenger seriøst 1 stk jente (15år) 2 timer til å gjøre seg klar til fest?

7752630[/snapback]

Du er alt for ung til å drikke :nei:

Og hvem har vel fest på en torsdag?

7752645[/snapback]

Nei, det var fordi jeg bedde og tryglet at ei jente i klassen min skulle jobbe for meg, fordi jeg skulle på de andre jobben min. Tilslutt sa hun ja, fordi jeg syntest at hun hadde en spinkel grunn. Gå på fest.

Jobben er ganske kort og bare i 1,5 timer.. Slutt 16:15. for å komme seg hjem bruker hun ca. 15 min.

Hun skal på fest og må ta bussen halv 6. så det blir ca litt mindre enn en time. Så hun påstår at hu ikke retter det, å ta bussen. Det er ette min mening bare tøv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...