Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA. Men Bundy liker ikke at jeg kutter meg med emofolk. Så ikke si det til han. For han liker ikke emoer.  :)

7752263[/snapback]

Han er jo emoking of the universe selv, så det er jo forsjåvidt logisk.

7752274[/snapback]

Jeg går på skole med´n, han ser mer ut som en satanist.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke liker emoer bare siden de liksom skal være så grinete osv. :blink:

7752283[/snapback]

Jeg misliker dem ikke, har mange emovenner.

Det gjorde jeg og i tiende. Men jeg var fortsatt emo.

7752285[/snapback]

Jeg ser litt emo ut. :cool: o.O ifølge folk (Bundy).

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke liker emoer bare siden de liksom skal være så grinete osv. :blink:

7752283[/snapback]

"Jeg kutter meg selv nå. Det gjør jeg for å plassere smerten verden påfører meg!"

Væærsåååsnill! noen!! SE PÅ MEG! JEG TRENGER oppmerksommhet! ..Stakkar meg.

..Men sant nok, det finnes noen som faktisk har problemer. Men det finnes også tragiske emo, fjortiser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

7752283[/snapback]

Jeg misliker dem ikke, har mange emovenner.

Jeg sa da aldri at du misliker emoer? :)

"Jeg kutter meg selv nå. Det gjør jeg for å plassere smerten verden påfører meg!"

Væærsåååsnill! noen!! SE PÅ MEG! JEG TRENGER oppmerksommhet! ..Stakkar meg.

..Men sant nok, det finnes noen som faktisk har problemer. Men det finnes også tragiske emo, fjortiser.

7752299[/snapback]

Skjønner hva du mener. Jeg syns bare det blir så teit når folk skal rakke ned på dem, uansett hvor dumme emoene kan virke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er bra vi dømmer alle som driver med selvskading til å være oppmerksomhetssyke fjortiser!

7752335[/snapback]

*velger å overse den kommentaren da vedkommende ikke vet nok om mitt syn om personer som kler og oppfører seg "emo"*

Lenke til kommentar
Jeg sa da aldri at du misliker emoer? :)

7752326[/snapback]

Det er jo sant. Du sa ikke det, men du sa "skjønner ikke hvorfor folk ikke liker emoer" og tenkte du siktet til det at jeg snakket om emoer og klærne. Men jeg misliker ikke stiler, har venner som er alt fra punkere til sosser til nerder. :p

Det er bra vi dømmer alle som driver med selvskading til å være oppmerksomhetssyke fjortiser!

7752335[/snapback]

Feil feil feil. Det er utrolig mange oppmerksomhetssyke fjortiser som driver med selvskading for å vise seg fram, kjenner noen av de folka. MEN og det er et stort MEN, det er veldig mange som kutter seg fordi de føler for det, på en eller annen måte. En på gamle skolen min kutta seg, hadde kutt oppover begge armene og beina, folk gikk bak ryggen på henne og sa hun var helt sinnsyk i hodet og måtte legges inn. Hun må ikke legges inn (med mindre skadene påvirker folk rundt vedkommende eller vedkommende og fører til livstruende skader.) men de som kutter seg trenger profesjonell hjelp, er vel mer det folk prøver å si, men de vet lite om fakta bak det å kutte seg så tunga deres går litt fort og de snakker før de tenker. Grunner til at man utsetter kroppen sin for skader bevisst er mer eller mindre pga problemer fra fortid eller nåtid.

Endret av Dragonheart
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er jo sant. Du sa ikke det, men du sa "skjønner ikke hvorfor folk ikke liker emoer" og tenkte du siktet til det at jeg snakket om emoer og klærne. Men jeg misliker ikke stiler, har venner som er alt fra punkere til sosser til nerder.  :p

7752358[/snapback]

Skjønner. Hadde sikkert tolket det slik selv ;)

Har faktisk ei venninne som er emo. Syns hu er dritkul (ikke bare p.g.a stilen selvfølgelig ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...