Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg endelig på nettet igjen. :wee: Har ikke giddet å starte dataen i det siste.

Holder på å lase "Endelig ikke-røyker!"... Kommet til kapittel fire... Litt skremmende bok må jeg si... :ermm:

:w00t: NP: ok go - here it goes again :w00t:

Endret av Skogli
Lenke til kommentar

Nå har jeg nettopp vært å "kjøpt" meg nye klær.

Etter å ha prøvd det jeg hadde valgt ut så var jeg stor fornøyd. Er alltid kos ha kjøpe nye klær :wee:

Men såklart oppstår det et problem, et utrolig plagsomt problem. Jeg skulle til å betale med kort, men så har de en så sugen kortleser. *Lesefeil. Prøv igjen*. Endte med at jeg gikk i minibanken, men kan bare ta ut 1000 kr i uka, for noe dritt. Siden jeg trenger 700 kr til prøvde jeg å gå i noen butikker, men no luck there.

Endte med å reservere klærn'e til imorgen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tror jeg skal anskaffe meg treningsapparat, jeg. :)

7750995[/snapback]

Hvorfor bruke penger på sånt når det er bare din egen fantasi som setter grenser for hvordan du kan trene uten?

:innocent:

Lenke til kommentar
Hvorfor bruke penger på sånt når det er bare din egen fantasi som setter grenser for hvordan du kan trene uten?

:innocent:

Haha. Det er litt vanskelig med benpress, nedtrekk og sånt uten apparater. Dessuten gjør man det lettere riktig med apparater.
Nå har jeg nettopp vært å "kjøpt" meg nye klær.

Etter å ha prøvd det jeg hadde valgt ut så var jeg stor fornøyd. Er alltid kos ha kjøpe nye klær :wee:

Men såklart oppstår det et problem, et utrolig plagsomt problem. Jeg skulle til å betale med kort, men så har de en så sugen kortleser. *Lesefeil. Prøv igjen*. Endte med at jeg gikk i minibanken, men kan bare ta ut 1000 kr i uka, for noe dritt. Siden jeg trenger 700 kr til prøvde jeg å gå i noen butikker, men no luck there.

Endte med å reservere klærn'e til imorgen...

Ah, kjedelig det med at du kun kan ta ut 1000 kr i uka da. Moren din som har bestemt det?

Men nye klær er alltid deilig. Føler meg mye bedre med nye klær. Blir i bedre humør.

Lenke til kommentar
*snip*
Ah, kjedelig det med at du kun kan ta ut 1000 kr i uka da. Moren din som har bestemt det?

Men nye klær er alltid deilig. Føler meg mye bedre med nye klær. Blir i bedre humør.

7751114[/snapback]

Nei, hadde først 500 kr, men så ble kortet mitt "oppgradert" eller noe så det økte til 1000 kr. Men er lei av det så skal få med meg muttern eller fattern sånn at jeg får økt grensen. Og nei, ingen som har bestemt det :wee:

Ja, du føler deg mye bedre. Utrolig digg følelse. Å det beste av alt, man blir hawt! :cool:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Nei, hadde først 500 kr, men så ble kortet mitt "oppgradert" eller noe så det økte til 1000 kr. Men er lei av det så skal få med meg muttern eller fattern sånn at jeg får økt grensen. Og nei, ingen som har bestemt det :wee:

Ja, du føler deg mye bedre. Utrolig digg følelse. Å det beste av alt, man blir hawt!  :cool:

U r teh_hawt.
Hvordan gror du de?
Haha, høh?
Lenke til kommentar

Ja, du føler deg mye bedre. Utrolig digg følelse. Å det beste av alt, man blir hawt!  :cool:

U r teh_hawt.

We r teh_hawt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...