Eplefe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Selvfølgelig skal du det, det er en trøst i seg selv, det At mindreårige vil spandere øl på deg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Nei, du skal ta imot nok penger til en øl. Fra en mindreårig Men jeg skal på jobb snart, så Enig, Eplefe Endret 18. januar 2007 av Arinomi Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Skriver bi-ril bok eller? Han gjorde ikke det Endret 18. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du får trøste deg med at du alltid har oss i SO 7749481[/snapback] No offence men det er litt mager trøst for øyeblikket. Men men, takk allikevel Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jau, jau, uansett går livet videre, selv om det kan være vanskelig, tror de fleste av oss har opplevd det, og alle kommer nok til å oppleve det engang, men så har du vel kanskje lært deg en ting eller to som du kan ta med deg i neste forhold Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Folkens, er det noen her som har en S-ATA-kabel til overs? Har nettopp fått to nye disker, men har kun en kabel Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha kult, Ekornes... har de så avanserte datasystemer da? Kunderegister å sånne ting da eller? 7749436[/snapback] Ganske så avansert ja, mange mange kunder, mange møbler å registrere, serienr på møbler, 2 x middels store serverrom med mange forskjellige servere, webserveren og mailserveren vår koster et par mill for å si det sann ;D Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Folkens, er det noen her som har en S-ATA-kabel til overs? Har nettopp fått to nye disker, men har kun en kabel 7749690[/snapback] Hvor mye betaler du? 50 kr til min spesialkonto på Filippinene så sender jeg kabelen i morgen Endret 18. januar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Da stikker jeg, folkens! Må spise og kjøpe nettkabel før jobb. Litt dårlig tid :/ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ganske så avansert ja, mange mange kunder, mange møbler å registrere, serienr på møbler, 2 x middels store serverrom med mange forskjellige servere, webserveren og mailserveren vår koster et par mill for å si det sann ;D 7749705[/snapback] Ja, det var igrunn det jeg trodde, men tror ikke at det bare er meg som ikke forbinder Ekornes med data o.l. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja, det var igrunn det jeg trodde, men tror ikke at det bare er meg som ikke forbinder Ekornes med data o.l. 7749721[/snapback] Nei, det er f.eks deilig å finne seg en haug med svane madrasser eller en stressless som jeg kan sove i etter jeg har spist stor middag på kantina Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Folkens, er det noen her som har en S-ATA-kabel til overs? Har nettopp fått to nye disker, men har kun en kabel 7749690[/snapback] Hvor mye betaler du? 50 kr til min spesialkonto på Filippinene så sender jeg kabelen i morgen 7749709[/snapback] Asså, helt seriøst, om du har en kabel kan du godt få en femtilapp for den, mot at den går som a-post i morra.. Nettbutikker skal absolutt på død og liv sende som servicepakke, og det tar altfor lang tid, samt at det er altfor dyrt! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Nei, det er f.eks deilig å finne seg en haug med svane madrasser eller en stressless som jeg kan sove i etter jeg har spist stor middag på kantina 7749733[/snapback] Vi har faktisk et eget soverom her på jobb Ikke det at jeg har brukt det da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *fap, fap, fap, fap* Endret 18. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Og når jeg først er inne på det... Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har ca åtte harddiskskruer til overs? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Asså, helt seriøst, om du har en kabel kan du godt få en femtilapp for den, mot at den går som a-post i morra.. Nettbutikker skal absolutt på død og liv sende som servicepakke, og det tar altfor lang tid, samt at det er altfor dyrt! 7749749[/snapback] Hehe, nettbutikker er et helvette når det gjelder slike småting, har du ingen databutikker i nærheten da. Forresten, om det er SATA-II så kan du bare hotswappe da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Og når jeg først er inne på det... Det er vel ikke tilfeldigvis noen som har ca åtte harddiskskruer til overs? 7749770[/snapback] Jeg har sånn ca 10000 her på jobb... Men du kan ikke få noen da, THEIR ALL MINE!! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har sånn ca 10000 her på jobb... Men du kan ikke få noen da, THEIR ALL MINE!! 7749780[/snapback] Hvor jobber du da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg jobber på Agderposten, som IT-lærling ^^ Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Asså, helt seriøst, om du har en kabel kan du godt få en femtilapp for den, mot at den går som a-post i morra.. Nettbutikker skal absolutt på død og liv sende som servicepakke, og det tar altfor lang tid, samt at det er altfor dyrt! 7749749[/snapback] Hehe, nettbutikker er et helvette når det gjelder slike småting, har du ingen databutikker i nærheten da. Forresten, om det er SATA-II så kan du bare hotswappe da 7749778[/snapback] Nærmeste databutikk er vel i Bodø, og det koster fort mye ekstra å ta bussen tur/retur Joda, hotswapping er fullt mulig, men det er en pest og en plage når man skal lukke igjen kabinettet.. Nå begynner forresten det å bli litt fullt i kabinettet mitt. Står allerede seks harddisker der, og skal sette inn disse to jeg fikk idag også... Alle er på 250gb I morra får jeg heldigvis fem vifter fra Microplex, slik at det skal bli litt kjøling også Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 I morra får jeg heldigvis fem vifter fra Microplex, slik at det skal bli litt kjøling også 7749810[/snapback] Tror det er en god ide ja Store P: Avis altså, jeg hater når vi får printertrøbbel her... har dere mye slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg