Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Backstreet boys ser ikke bare helt harry ut men å høre på dem minner meg bare om 90-talls slengbukser og Justin Timberlake av en eller annen grunn.

7389186[/snapback]

For å gjøre det enkelt.

Backstreet Boys har bare negative sider.

Foruten om de mange parodiene som har florert på nettet, som kan være relativt morsomme.

7389204[/snapback]

Jeg liker deg, jeg.

Backstreet Boys eller Backstikk Boys som de så fint kalles, har jeg ikke sett på åresvis hverken i blader eller på tv.

Kanskje like greit med tanke på hvordan de er.

Lenke til kommentar
Hvordan gjør man det  :(

7389216[/snapback]

doit liek Bundy:

[u][b][color=#00ff00]J[/color][color=#0bf709]e[/color][color=#15ee11]g[/color][color=#20e61a] [/color][color=#2bdd22]e[/color][color=#35d52b]r[/color][color=#40cc33] [/color][color=#4ac43c]n[/color][color=#55bb44]o[/color][color=#60b34d]k[/color][color=#6aaa55] [/color][color=#75a25e]l[/color][color=#809966]i[/color][color=#8a916f]t[/color][color=#958877]t[/color][color=#9f8080] [/color][color=#aa7788]b[/color][color=#b56f91]i[/color][color=#bf6699]f[/color][color=#ca5ea2]i[/color][color=#d555aa]l[/color][color=#df4db3] [/color][color=#ea44bb]j[/color][color=#f43cc4]a[/color][/b][/u]

Lenke til kommentar
Jeg liker deg, jeg.

Backstreet Boys eller Backstikk Boys som de så fint kalles, har jeg ikke sett på åresvis hverken i blader eller på tv.

Kanskje like greit med tanke på hvordan de er.

7389230[/snapback]

Det eneste jeg har sett av dem i senere år er den derre Incomplete-landeplagen som herja hos alle fjortisene som tror de er "hippe og qle" fordi de hører på VG-Lista.

Og den sangen var, ikke uventet, 100 % gay.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har sett av dem i senere år er den derre Incomplete-landeplagen som herja hos alle fjortisene som tror de er "hippe og qle" fordi de hører på VG-Lista.

Og den sangen var, ikke uventet, 100 % gay.

7389303[/snapback]

Jeg har ikke engang tatt meg tid til å høre på sangene deres. Eller skal vi si de lyse, "nusselige" ordene som skrikes ut av sminkete lepper

som tilfeldigvis noen menn som garantert ikke er heterofile er eierne av.

Det mest ironiske er jo at han ene har tatoveringer og kler seg nesten litt rocka. Man får det inntrykket. Inntil man setter på

cd-plata og hører noe som minner mer om din bestemor som har røyket i 40 år.

Lenke til kommentar
Gjør som meg når folk spiller elendig musikk.

Kast en stol etter dem.

7389314[/snapback]

Som jeg sa til en brite som hørte på jalla-techno, den verste typen musikk som finnes på kloden. Vi snakker sånn "From Paris to Berlin"-piss.

"No, I don't hate people that listen to bad music, but dude, there has to be a fucking limit!"

My two cents.

Lenke til kommentar

Je l'ai appris l'année dernière. J'ai passé toute une année en France, pour y faire ma seconde (la première année au lycée).

7389335[/snapback]

Non mauvais, non mauvais du tout. Ainsi vous avez de la connaissance. Je ne suis pas aussi bon que vous êtes. Admettez-la. Mais j'ai quelques amis français. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...