Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreldrene mine hadde vært sammen i 12 og forlovet i 7 år før de gifta seg. Ekteskapet holdt ikke mer enn 11 år tror jeg.

EDIT: morra mi var utro med den nåværende kjæresten sin før foreldrene mine  flytta fra hverandre. Hun flytta ut fra fatter og to mnd senere flytta den nye kjæresten inn  :roll:

7748255[/snapback]

Synes det er så dårlig gjort. Utroskap. Hvertfall når man har vært sammen så lenge som dine foreldre. Nå kan ikke jeg dømme moren din, ettersom jeg ikke vet noe om forholdet dems. Men etter å ha vært sammen så mange år, hvorfor ble hun utro? Er det ikke bedre da å få ekteskapet til å funke? Er utrolig dårlig gjort mot faren din.

Lenke til kommentar
Synes det er så dårlig gjort. Utroskap. Hvertfall når man har vært sammen så lenge som dine foreldre. Nå kan ikke jeg dømme moren din, ettersom jeg ikke vet noe om forholdet dems. Men etter å ha vært sammen så mange år, hvorfor ble hun utro? Er det ikke bedre da å få ekteskapet til å funke? Er utrolig dårlig gjort mot faren din.

7748281[/snapback]

Var mange grunner til det, ekteskapet hadde ikke fungert på lenge. Hovedgrunnen vil jeg helst holde for megselv.

Lenke til kommentar
østlandsk (dere snakker faen ikke bokmål, dere snakker oslodialekt*) er egentlig bare stygt. Eier ikke personlighet.

7748186[/snapback]

Du kanke si at alle på østlandet snakker oslodialekt. Jeg er eikværing, for fan! :hrm:

Jaj, da kom man på skola for å få høre at vi har fritime. Wuhu.

Også vil lærer snakke med rådgiver om meg. Liek, wtf?m :ermm:

Lenke til kommentar
Okei, greit da. Jeg kan ikke alle de forskjellige østlandske dialektene.

Jeg bare vet at de fleste av dem er enten uforståelige, eller stygge. Eller begge deler. :)

(Ikke direkte stygge.. bare.. vaniljeis. :))

7748377[/snapback]

Mjamja. Driter i om du syns dialekta mi er stygg, jeg skal bare ikke ha på meg at jeg snakker oslosk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...