SnittLeif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Strengt tatt er jeg Brøtnamist, noe som jo egentlig er verre Er bare hybelmisbruker på Stange for tiden. 7748144[/snapback] Ah!Men alikevel har Stange en lei tendens til å liste seg inn i blodårene dine og særifisere deg fra innsiden. Jeg har ei venninne som jobba på Lidl i 3 måneder og etter det fikk a skjegg. No shit. True story..*kremt* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg er Arendalitt så jeg er ihvertfall unnskyldt Endret 18. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Herregud! Det er jo bare skilsmisse-barn som poster her. Eks. meg selfølgelig Endret 18. januar 2007 av euroshopper Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Herregud! Det er jo bare skilsmisse-barn som poster her. Eks. meg selfølgelig 7748174[/snapback] Jeg er ikke det jeg heller Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Herregud! Det er jo bare skilsmisse-barn som poster her. Eks. meg selfølgelig 7748174[/snapback] *gjepe til* Foreldra mine er bare separert Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg er ikke skilsmisse barn Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Da har du en av verdens særeste dialekter. Seriøst. Kristiandsandsk er pent, Lillsandsk er forstyrrende, Bergensk er barskt, Stavangers er nusselig, nordlending er litt kult, østlandsk (dere snakker faen ikke bokmål, dere snakker oslodialekt*) er egentlig bare stygt. Eier ikke personlighet. Da foretrekker jeg trøndersk. Faktisk. Hortendialekt kunne vært kult.. Jeg bare forstår nesten aldri hva de sier. *Det går ikke an å snakke bokmål, måtte nesten ha det med som en fotnote her. Bokmål er et skriftspråk, og oslodialekten er like fullt dialekt som bergensk er. Er så drittlei at folket her skriver "jeg snakker ikke dialekt" for det gjør de. En uten personlighet i mine øyne, men fortsatt dialekt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Hvem jeg? Siden jeg er fra arendal? Hva fane er galt med deg hæ!? kommer hit å sier at jeg er sær? hva faen får deg til å tro at du er bedre enn meg å kommentere det! Tenk vis jeg er utrolig følsom over dialekta mi! Å du kommer bare her å rakker ned på meg! *wæææ* Veldig enig at oslo dialekten mangler sitt eget særpreg, den er veldig tom og hul, den eier ikke sjel! Heldigvis for meg skriver jeg ikke så mye feil Endret 18. januar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det er skummelt, med skilssmisse. Tenk liksom på de som skilles, hva er det som har skjedd? Hadde de plutselig ikke noe i felles lenger? ..Jeg vil ikke skille meg etter at jeg har giftet meg. Om det noen gang skjer. Vil heller prøve å gjøre ALT for å få det til å funke.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 østlandsk (dere snakker faen ikke bokmål, dere snakker oslodialekt*) 7748186[/snapback] Å tid harru hørt at dæssa hælsikes oslofølket tala slik? Rull inn a, babe. And so on and so forth. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vitsen med å være syk da lzm ? 7748030[/snapback] Man får gratis omsorg 7748058[/snapback] Av hvem ? Du er ikke her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg synes det er skummelt, med skilssmisse. Tenk liksom på de som skilles, hva er det som har skjedd? Hadde de plutselig ikke noe i felles lenger? ..Jeg vil ikke skille meg etter at jeg har giftet meg. Om det noen gang skjer. Vil heller prøve å gjøre ALT for å få det til å funke.. 7748210[/snapback] Det er veldig lite "plutselig" involvert i skilsmisse. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Utroskap er jo en lett irriterende ting, kan jeg tenke meg, og når det gjentar seg tre ganger gjennom 18 år ekteskap, 25 år samboerskap og 27 år kjærester, så kan jeg nesten skjønne at de skiller seg. (Mine foreldre jeg snakker om) Det ejg derimot ikke skjønner helt er at de fortsatt har sex. :uhm: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ..Jeg vil ikke skille meg etter at jeg har giftet meg. Om det noen gang skjer. Vil heller prøve å gjøre ALT for å få det til å funke.. 7748210[/snapback] State the obvious. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er veldig lite "plutselig" involvert i skilsmisse. 7748230[/snapback] Dessuten er det ofte for det beste. Har ønska at foreldrene mine skulle skille seg siden jeg var 10-11 år gammel og de skilte seg for 1,5 år siden. Hadde foreldrene mie vært sammen enda ville en tatt livet av den andre regner jeg med. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er veldig lite "plutselig" involvert i skilsmisse. 7748230[/snapback] Ok, sant det. Men er det ikke bedre å vente en stund før man gifter seg da?.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vis faren min hadde gjort noe mot mamma, utroskap, o.l. så hadde jeg gitt han juling, enkelt å greit. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Wolla skjer alissom herreguuuud. Oslo ftl.7748207[/snapback] Hm...Wolla is so 1998-2002. Ingen som sier det lenger vet du. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Vis faren min hadde gjort noe mot mamma, utroskap, o.l. så hadde jeg gitt han juling, enkelt å greit. 7748247[/snapback] Helt enig. Siden faren min allerede er et hodet mindre enn meg, hadde det ikke gjort no om han ble enda et. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Ok, sant det. Men er det ikke bedre å vente en stund før man gifter seg da?.. 7748246[/snapback] Foreldrene mine hadde vært sammen i 12 og forlovet i 7 år før de gifta seg. Ekteskapet holdt ikke mer enn 11 år tror jeg. EDIT: morra mi var utro med den nåværende kjæresten sin før foreldrene mine flytta fra hverandre. Hun flytta ut fra fatter og to mnd senere flytta den nye kjæresten inn Endret 18. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg