Arinomi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 NorthGarden: Må ikke gjøre lekser så sent, gutten min. Hva er deres synspunkter når det kommer til drømmene våre? Tror dere de tjener en hensikt? Har de en skjult mening? 7745652[/snapback] De hjelper Freddy Krueger med å få verdensherredømme Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Aff. Lekser. :--(Foredrag i morgen, William Shakespare. 7745613[/snapback] Selv har jeg nettopp gjort meg ferdig med fysikkleksa til i går, og skal snart begynne på matteleksa til i dag. Å, og så har jeg hørt på Genesis. Endret 17. januar 2007 av Daniel Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Da var det klart for 2 siders biografi om Vladimir Ilyich Ulyanov, bedre kjent under aliaset "Lenin". Det hører med at jeg har andre lekser å gjøre også. Hmm, må skifte om på rutinene mine. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Luchy: Ja, enig. Mesteparten av drømmene er rare. Men ifølge enkelte psykologer, deriblant Freud, så er det nettopp disse rare symbolene som er dine skjulte ønsker/motiver, de er bare maskerte. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Hvis en dame har en drøm der hun sitter i et tog som kjører gjennom en tunnel, så kan dette ifølge Freud og gjengen uttrykke et underbevisst ønske om sex. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 *snip* 7745675[/snapback] Hvis du ikke trives hos moren din så bør du flytte. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 *snip* 7745675[/snapback] Hvis du ikke trives hos moren din så bør du flytte. 7745737[/snapback] vet ikke hvordan jeg skal få med meg alle tingene da, selv om pappa bare bor 20 min gange unna. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 vet ikke hvordan jeg skal få med meg alle tingene da, selv om pappa bare bor 20 min gange unna. 7745773[/snapback] Har ikke faren din bil, eller noen du kjenner som kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 vet ikke hvordan jeg skal få med meg alle tingene da, selv om pappa bare bor 20 min gange unna. 7745773[/snapback] Har ikke faren din bil, eller noen du kjenner som kan hjelpe deg? 7745795[/snapback] pappa og stemora mi har ikke bil, og tviler vel på at mamma vil hjelpe meg hvis jeg sier at jeg vil flytte ut. for vel spørre litt rundt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Luchy: Ja, enig. Mesteparten av drømmene er rare. Men ifølge enkelte psykologer, deriblant Freud, så er det nettopp disse rare symbolene som er dine skjulte ønsker/motiver, de er bare maskerte. Vet ikke hva jeg skal tro jeg. Hvis en dame har en drøm der hun sitter i et tog som kjører gjennom en tunnel, så kan dette ifølge Freud og gjengen uttrykke et underbevisst ønske om sex. 7745736[/snapback] hehe, ja Freud hadde mange meninger om drømmene folk hadde. Huske når jeg hadde om han på ungdomsskolen. Var veldig interessant. Men jeg vet nå ikke helt. Jeg ser ikke på drømmene mine som symboler. Jeg lurer selv på hva som skjer når vi sover? Altså selve opplevelsen. Plutselig er alt svart og du er bote i flere timer og når du våkner så føles det som at de timene du sov har gått utrolig fort. Noen ganger husker vi hva vi drømte mens andre ganger ikke. Og hvorfor drømmer vi? Er mange spørsmål som kan bli spurt, men det finnes ikke mange svar på dem Endret 17. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Man drømmer om ting som ligger i underbevisstheten, ting som har blitt "lagret". Dette kombinert med fantasi kan ofte bli litt av en opplevelse. Jeg har dømt de merkligste drømmer, noen ganger har jeg drept, noen ganger har jeg opplevd å vandre alene rundt på jorda, jeg har møtt jenter, jeg har bare hatt det gøy og når jeg var liten drømte jeg at kloakkmonstre løp etter meg på ett sted jeg hadde vært tidligere på dagen. *grøsse* Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) NorthGarden: Må ikke gjøre lekser så sent, gutten min. Starter nå, jeg. Jeg husker aldri "gode" drømmer. Husker alltid rare drømmer, hvor bikkjer spiser hånden min, fugler pirer ut øynene og slikt. Selv har jeg nettopp gjort meg ferdig med fysikkleksa til i går, og skal snart begynne på matteleksa til i dag. Å, og så har jeg hørt på Genesis.Genesis > fysikk. Endret 17. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Fysikk>Genesis. Lost er kos. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Striper er også kos. Onsdager er ikke kos. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Lost er kos.Lost er bra det, ja. Endret 17. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Lost er bedritent. In Flames og snart sengetid for meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg gleder meg til jeg får skikkelig langt hår! ..Men jeg sku ønske det var mer volum i det, bare sånn at dere vet det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg gleder meg til jeg får skikkelig langt hår! ..Men jeg sku ønske det var mer volum i det, bare sånn at dere vet det. 7746086[/snapback] Bruk produkter så får du volum Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg gjør det Volum shampo. Volum hår krem greier. Volum spray. Men det funker ikke særlig bra, bruker Deffine. Noen anbefalinger på andre bra merker? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg gjør det Volum shampo. Volum hår krem greier. Volum spray. Men det funker ikke særlig bra, bruker Deffine. Noen anbefalinger på andre bra merker? 7746104[/snapback] Hmm, hvis du ser så er det bare gutter i SO foruten deg da. Så hvis ingen er homo eller har veldig god greie på hårprodukter så tror jeg nok du bør snakke med en frisør Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Er ikke homo selvom du har peiling på hva som er bra ..Men ok, jeg bare fant ikke noe bedre å snakke om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg