Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha kvinnelig massør (massøse?). Som alle veit er jo alle mektige kvinner skaplesber :ermm:

Og Kjekssjokolade har å bevilge penger. Ellers så.. så.. sladrer jeg til b-real, som kan få rollen som en slags hitman som har lagt sin elsk på kongehuset. xD

7739814[/snapback]

Kan vurdere det hvis lønna er korrekt :)

Bundy, slutt å røyk så forsvinner dine søvnproblemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk visst ikke sove. :(

7739817[/snapback]

Vælkømmin i klubben får fålk me forstyrra søvvnrytme!

Skal legge meg igjen snart, men det blir vel ingen søvn med en gang i dag heller. Min egen feil når jeg står opp så sent, men.... :(

bazukh: skaplesber holder seg i skapet. :p Dessuten er det passe uoriginalt med et forhøld til massasjefyren/dama.

Lenke til kommentar
bazukh: skaplesber holder seg i skapet. :p Dessuten er det passe uoriginalt med et forhøld til massasjefyren/dama.

7739823[/snapback]

So? Så lenge man får seg noe og andre personen er hawwt så betyr da ikke det noe;)
Onaner i senga, så sovner man :)

7739824[/snapback]

Og så gjør du det til en vane at man skal sove etter at du har kommet...det er en bra start når man puler og så forventer kroppen at man skal SOVE etterpå ;)

Bundy, slutt å røyk så forsvinner dine søvnproblemer.

7739822[/snapback]

Jammen det er jo ok så lenge jeg har noe å røyke på, eller piller. Men jeg har ingen av delene, gaaah.

Jaja, får vel døgne.

7739826[/snapback]

Kanskje likså greit det egentlig..

Hvis du trenger piller eller annet for å sove så har du et problem man..

Lenke til kommentar

7739823[/snapback]

So? Så lenge man får seg noe og andre personen er hawwt så betyr da ikke det noe;)

7739829[/snapback]

Mulig du har et poeng. :)

Konge: biler er dyrere en kjoler. Jeg skal bli den mest bilfrelste Dronningen verden noen gang har sett.

Lenke til kommentar
Og den mest sjeløyde? :)

7739850[/snapback]

Why, min 'sjele'frende holder du det mot meg? Det er så godt som umulig å oppdage sjelingen min nå uansett. Hvis man ikke vet det, legger man ikke merke til det. :D

edit: Men jeg mangler fortsatt dybdesyn da, så det er mulig bilutgiftene blir litt høyere av den grunn.... :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Why, min 'sjele'frende holder du det mot meg? Det er så godt som umulig å oppdage sjelingen min nå uansett. Hvis man ikke vet det, legger man ikke merke til det.  :D

edit: Men jeg mangler fortsatt dybdesyn da, så det er mulig bilutgiftene blir litt høyere av den grunn....  :p

7739854[/snapback]

Well no, min 'sjele'frende, vår tilstand er noe man skal være stolt over!

Vi er unike!

Vi er spesielle!

Vi er forbaska gode geværskyttere!

Vi faller i trappa!

Vi snubler i dørstokken!

Eh.. ja. Stolt, I tell ya! :)

Lenke til kommentar
Jaaa, derfor jeg får piller av legen. Men jeg har brukt alt for fort.

7739834[/snapback]

Kanskje en ide å prøve å følge det legen skriver ut til deg og ikke for egent bruk?

Å drive å missbruke sovemedisiner er ikke noe bra og du ender bare opp fucked.

Dog jeg skriver nok for døve ører..alt du tenker på er vel rusen.

Lenke til kommentar
Kanskje en ide å prøve å følge det legen skriver ut til deg og ikke for egent bruk?

Å drive å missbruke sovemedisiner er ikke noe bra og du ender bare opp fucked.

Dog jeg skriver nok for døve ører..alt du tenker på er vel rusen.

7739865[/snapback]

Jeg har utviklet en toleranse ovenfor pillene, og derfor må jeg ta dobbelt.. OG da går det dobbelt så mye. Prøver faktisk å sove når jeg tar dem. Legge meg ned, slå av alt av lys pc, tv osv. Men det skjer likevel at jeg "glipper" og står opp(mens jeg er halveis påvirka) og ser på tv etc. Jeg prøver, alt av dop som er kjemisk er bad.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...