Kjekssjokolade Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 bazukh:var jo sånn passe grotesk iallefall 7739694[/snapback] Haha, jepp, litt forstyrrende bilde (: Hmm, for min del er det /care at det ligger der, men burde kanskje fjerne det snart 7739716[/snapback] Jeg har ingenting imot det, tok bare litt tid å tyde det, å en mild skremmende effekt seint på natta når jeg så va det var Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg hadde vært godt fornøyd med å være "tilbehøret" til en dronning/prinsesse/etc. 7739713[/snapback] Da kan du være dronning, og jeg konge? Deal? 7739723[/snapback] Var ikke jeg med på det her også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Var ikke jeg med på det her også 7739728[/snapback] Du er jo statsminister Den som sitter med den reelle makta. Vi bare sitter på rumpa og bruker massemasse penger. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Var ikke jeg med på det her også 7739728[/snapback] Du er jo statsminister Den som sitter med den reelle makta. Vi bare sitter på rumpa og bruker massemasse penger. 7739743[/snapback] True true, liker denne fordelinga, hva med clvn å kaninene hans? Har sansen for dem, å for senga mi nå...*murre* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Intet nett, og regninger...sounds like a living hell to me7739720[/snapback] Tro meg, det er et levende helvette. Når man er vant med 20/10mbit og går til absolutt intet så er det et helvette Får ringe de i morgen å høre hvor mye jeg må betale for at de skal åpne linja mi. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Tro meg, det er et levende helvette. Når man er vant med 20/10mbit og går til absolutt intet så er det et helvette Får ringe de i morgen å høre hvor mye jeg må betale for at de skal åpne linja mi. 7739755[/snapback] Stakkars Du kan bo i skapet mitt Og der kan du leeche nett, akkurat som før. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 True true, liker denne fordelinga, hva med clvn å kaninene hans? Har sansen for dem, å for senga mi nå...*murre* 7739748[/snapback] Du kan få alle kaninene du vil, men jeg innbiller meg at dronninger er litt pripne, så clvn er fortsatt min, tenk Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) b-real: life's a bitch! Du fikk ikke ordnet med skattekort og riktig lønnstrekk? bazukh: Så lenge jeg slipper å kle meg i dameklær, er det greit for meg. Eller... Er nå egentlig dameklær så ille? edit: Hvis du skal ha noe gående på siden med clvn mens vi er konge&dronning, så vil jeg ha noen hoffdamer og kose meg med. Endret 17. januar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Stakkars Du kan bo i skapet mitt Og der kan du leeche nett, akkurat som før.7739768[/snapback] Vel, borsett fra jeg fikk ikke Internet fra deg da men fra husverten Men jeg savner linja jeg hadde i gammelkåken ja. 100mbit upload *savne* Jaja, skal ikke klage, er værre ting som har skjedd. Btw..jeg fikk brev fra Lindorf i dag..tenkte med meg selv at det var vel en eller annen form for regning..men neida, det var pinade lønnslippen! Beviser bare det at Lindorf ikke bare tar penger fra meg, jeg får fra de også ^_^ b-real: life's a bitch! Du fikk ikke ordnet med skattekort og riktig lønnstrekk?7739771[/snapback] Jeg vet ikke for å være helt ærlig. Fikk utbetalt det jeg vanligvis får i lønn denne mnd uansett så jeg brydde meg ikke å styre med det uansett. Skal levere det på torsdagen når jeg skal på jobb, orker ikke å stresse med å gå innom der nå som jeg har fri Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Btw..jeg fikk brev fra Lindorf i dag..tenkte med meg selv at det var vel en eller annen form for regning..men neida, det var pinade lønnslippen! Beviser bare det at Lindorf ikke bare tar penger fra meg, jeg får fra de også ^_^ 7739772[/snapback] Eneste jeg har fått derfra tror jeg var en inkasso... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Eneste jeg har fått derfra tror jeg var en inkasso... 7739779[/snapback] Vel, føles ganske godt å få fra Lindorf egentlig, det betyr at de iallefall er nøye med hva jeg får utbetalt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) bazukh: Så lenge jeg slipper å kle meg i dameklær, er det greit for meg. Eller... Er nå egentlig dameklær så ille? edit: Hvis du skal ha noe gående på siden med clvn mens vi er konge&dronning, så vil jeg ha noen hoffdamer og kose meg med. 7739771[/snapback] Smooth! Du kan få velge deg ut din helt egne kvinnelig assistent Edit: Gawd, jeg er så forbanna stiv i nakken. Og masse aua i ryggen. Jeg trenger massasje Endret 17. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Vel, bortsett fra jeg fikk ikke Internet fra deg da men fra husverten 7739772[/snapback] Han og jeg har akkurat samme hastighet, og vi har begge trådløst Han er forresten flyttet ut nå, og leier bort hele forbanna leiligheten til noen som jeg ikke engang gidder å hilse på. Han bor sammen med den nye dama si nå Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 True true, liker denne fordelinga, hva med clvn å kaninene hans? Har sansen for dem, å for senga mi nå...*murre* 7739748[/snapback] Du kan få alle kaninene du vil, men jeg innbiller meg at dronninger er litt pripne, så clvn er fortsatt min, tenk 7739770[/snapback] Kjekssjokolade: Liker egentlig den kaninen litt selv. Er så mange som blir provosert og sjokkert av den (: Selv er jeg _nesten_ imun mot groteske bilder. Man blir detter litt tid på nettet! bazukh: Diiin --------- Tror jeg burde legge meg, egentlig. Blir sliten av utplasseringsuker. *Legge seg tilbake i senga og høre på nye drum 'n' bass'en som nettopp kom ned* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Smooth! Du kan få velge deg ut din helt egne kvinnelig assistent Edit: Gawd, jeg er så forbanna stiv i nakken. Og masse aua i ryggen. Jeg trenger massasje 7739784[/snapback] Jeg er en skikkelig smoothie. Må sjekke opp bilder av diverse glamourmodeller som blir gode asssistenter. Hadde jeg vært konge, ville jeg selvfølgelig gitt dronningen min massasje, men nå får du leie deg en massør i stedet for. Kjekssjokolade bevilger sikkert penger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Han og jeg har akkurat samme hastighet, og vi har begge trådløst Han er forresten flyttet ut nå, og leier bort hele forbanna leiligheten til noen som jeg ikke engang gidder å hilse på. Han bor sammen med den nye dama si nå 7739787[/snapback] Vel, jeg hadde ikke orket å kjøre den type hastighet via trådløst, flaskehals delux! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Spesielt med meg i den andre enden Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 bazukh: Diiin 7739796[/snapback] Jeg er en skikkelig smoothie. Må sjekke opp bilder av diverse glamourmodeller som blir gode asssistenter. Hadde jeg vært konge, ville jeg selvfølgelig gitt dronningen min massasje, men nå får du leie deg en massør i stedet for. Kjekssjokolade bevilger sikkert penger. 7739802[/snapback] Jeg vil ha kvinnelig massør (massøse?). Som alle veit er jo alle mektige kvinner skaplesber Og Kjekssjokolade har å bevilge penger. Ellers så.. så.. sladrer jeg til b-real, som kan få rollen som en slags hitman som har lagt sin elsk på kongehuset. xD Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg fikk visst ikke sove. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Du er søren ikke kul nok før du har løpt rimelig drita over halve Stange mens du har hørt på Free Bird Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg