Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Luchy, ingen ting. Jeg er bare forsiktig :)

7738719[/snapback]

Det var et spørsmål til Demille

Aner ikke, fikk bare lyst til å si det :D

eks.

Jeg synes din oppførsel er svært støtende. Fun å si!

..Jeg har 0% i warn nå!=D

7738724[/snapback]

Okey then, have fun.

Jeg har også 0%, men har ikke alltid hatt det.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg greide å kutte meg selv under barberingen i dag. Er jeg emo da?

7738813[/snapback]

nei :(

Men kutt deg selv i armen, eller besøk noen av emo vennane mine. Dem kutter hverandre :!:

btw: En emo sa til kompisen min. "Jeg er bare emo når jeg er hos emo venner da, ellers er jeg helt normal." Du ser vel ikke helt normal ut når du har kuttmerker oppver armen *øh* Eller er emo "normalen" nå?

Lenke til kommentar
Nei, jeg har forståelse for folk som kutter fordi de har psykiske problemer. Ikke bare fordi de kutter for å være med i emo gruppa.

7738966[/snapback]

Helt enig. Jeg har full forståelse for de som har psykiske problemer, men de som gjør det for oppmerksomheten/være med i gruppen er patetiske

Lenke til kommentar

Ei i gamleklassen kutta seg ganske ofte... Snakka med hu hver dag og vi ble ganske gode venner, men forstår ikke det med kuttinga.

Jeg skjønner hu hadde det vanskelig pga. troen hun hadde og hva den ikke tillatte og slikt + litt ekstra, men jeg kunne ikke se at det kan retferdiggjøre selvpining.

Hun mente at det fjerna det psykiske og gjorde det om til fysisk smerte isteden, men det psykiske blir vel bare værende. Man bare forskyver den med annen smerte imellomtiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...