Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke jeg heller... så mange som snakker om så bra det er. Kanskje jeg skal kjøpe meg en sesong. :hmm:

7737464[/snapback]

Streame litt og se om det er no bra først, tenker jeg (:

7737512[/snapback]

Gadd ikke laste ned noe nå... :p Må ha en viss upload for å fortsatt kunne være medlem på en nordisk side. Tok like godt å bestilte hele sesong 1 jeg. 970 minutter for 268 kr. (inkl. frakt) er ikke så værst.

Lenke til kommentar
Gadd ikke laste ned noe nå... :p Må ha en viss upload for å fortsatt kunne være medlem på en nordisk side. Tok like godt å bestilte hele sesong 1 jeg. 970 minutter for 268 kr. (inkl. frakt) er ikke så værst.

7737601[/snapback]

Hvor bestilte du fra? :dontgetit:

Lenke til kommentar

7737601[/snapback]

Hvor bestilte du fra? :dontgetit:

7737686[/snapback]

Playx.no

De sender fra Danmark, men veldig mange serier er til 199 NOK for at vi skal slippe ekstra mva. :) Har bestilt mange 24 og Alle Elsker Raymond-bokser derfra og alle går gjennom tollen uten problemer.

Lenke til kommentar
ÅÅåå, hva f? Den finske sangen går på radioen!! Arrghhh :blink:

den som hun står å snurrer på en purreløk.

7737881[/snapback]

Hehe, hender vi har på radioen på jobben også... hørte den et par ganger selv i forrige uke. Det er finsk polka eller den du mener?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...