Luchy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 For de som lurer, her er WoW-kategorien. Fortsett WoW-diskusjonen der. 7737029[/snapback] Joda vet at den er der, men jeg går ikke inn dit. Jeg snakker om avhengighet til spill, og nå som wow har kommet med TBC så er det er fint argument. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg vil ikke se mer WoW-prat her. Dere som driver og hetser WoW bør kanskje innse at dere faktisk bruker tid på spillet ved å diskutere det her. Slutt å snakk om spillet. Ta det et annet sted. Kommentarer på modererering skal heller ikke tas her. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Og jeg sier det igjen: Jeg snakker om avhengighet til spill, og nå som wow har kommet med TBC så er det er fint argument. Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting. Spill er en del av livets små og store ting Endret 16. januar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Advarsel! Neste person som nevner WOW i denne tråden får en gratis ferie av meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kvalitet fra start til slutt. En ting er at folk ser på det, en annen ting er at folk melder seg på. Hvor skal det slutte, realitybølgen som inneholder dating? 7737023[/snapback] Eldrebølgen som inneholder dating. Det hadde vært no det. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kvalitet fra start til slutt. En ting er at folk ser på det, en annen ting er at folk melder seg på. Hvor skal det slutte, realitybølgen som inneholder dating? 7737023[/snapback] Eldrebølgen som inneholder dating. Det hadde vært no det. 7737114[/snapback] Hm. Farmor har jo vært enke en del år nå. Næh, tror ikke det blir noe. Alt for Rognan er vel det nærmeste, mennene der legger iallfall ut aksjene for salg til enslige alenemødre i Hakkadalen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 wow for en samtale som pågår her. mye argumentering ( ok jeg spøkte litt med den ) Så den "The emperors New Groove" nå. Var jo faktisk veldig morsom den God flyt i animasjonen også. Sånt er så digg å se på Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hm. Farmor har jo vært enke en del år nå. Næh, tror ikke det blir noe. Alt for Rognan er vel det nærmeste, mennene der legger iallfall ut aksjene for salg til enslige alenemødre i Hakkadalen. 7737131[/snapback] Njoa. Det hadde nå vært noe! I kveld er det Greys anatomy, det er litt kos. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde det ikke vært digg å fylt bigbrother huset med psykisk utviklingshemma folk en stund? Hadde blitt en knallsuksess. humor og kjærlighet Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 ;P: heldige deg som har så mange fine nick på kontaktlisten din Jeg har redigert bort alle navnene på min. Her er det fornavn - nick, thats it. 7736933[/snapback] Liker å la kontaktene hete det de heter. Er i hvert fall ikke særlig stress å finne ut hvem jeg snakker med. Er jeg usikker på hvem jeg snakker med, leser jeg msn-adressa. Hjelper ikke det, ser jeg igjennom samtaleloggen. Hjelper ikke det, spør jeg. Bilde jeg fikk av Zeromac: Her havner alle jeg blokker Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde det ikke vært digg å fylt bigbrother huset med psykisk utviklingshemma folk en stund? Hadde blitt en knallsuksess. humor og kjærlighet 7737194[/snapback] Nei? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Njoa. Det hadde nå vært noe! I kveld er det Greys anatomy, det er litt kos. 7737159[/snapback] Hører folk snakker bra om den serien, og mener jeg hørte noe om en pris eller to den vant på P4 idag? Fikk ikke fulgt med fra starten av, og kan jeg ikke begynne nå. Får holde med Lost og My Name Is Earl. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hører folk snakker bra om den serien, og mener jeg hørte noe om en pris eller to den vant på P4 idag? Fikk ikke fulgt med fra starten av, og kan jeg ikke begynne nå. Får holde med Lost og My Name Is Earl. 7737217[/snapback] Den er ok, Prison break og Lost er bedre. Men jeg liker den jeg ..Priser? Vet ikke jeg=P Endret 16. januar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde det ikke vært digg å fylt bigbrother huset med psykisk utviklingshemma folk en stund? Hadde blitt en knallsuksess. humor og kjærlighet 7737194[/snapback] Nei? 7737207[/snapback] Har det noen gang vært en utviklinghemmet i BB? Nei. De fortjener også å få delta i slike show, men såklart, de som lager showet vil jo heller ha folk som de vet er "gale" og liker å finner på mye rart sånn at showet blir populært sånn at de tjener masse penger PepsiCo, La oss lage det nye BB. Vi må finne på et bra navn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde det ikke vært digg å fylt bigbrother huset med psykisk utviklingshemma folk en stund? Hadde blitt en knallsuksess. humor og kjærlighet 7737194[/snapback] Nei? 7737207[/snapback] jo? noen hadde selvfølgelig klaga, men det hadde blitt bra fordet Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde det ikke vært digg å fylt bigbrother huset med psykisk utviklingshemma folk en stund? Hadde blitt en knallsuksess. humor og kjærlighet 7737194[/snapback] Joda, det kunne blitt gøy ^^, Evt noen emo-folk --------- OMG! The violence of the lambs! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Genialt Bazukh, Big Brother Emo! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) jo? noen hadde selvfølgelig klaga, men det hadde blitt bra fordet 7737239[/snapback] Hvorfor heller ikke putte en gjeng psykopater sammen, det ville vært morro!! Altså, utviklingshemmete oppfører seg ikke så mye annerledes enn andre. Tror ikke det ville blitt en så stor suksess. Om de derimot putta en gjeng bortskjemte fjortiser og en gjeng emoer sammen, det ville vært underholdning. "Wannabe såpedrama". Endret 16. januar 2007 av Aalton Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har du blokka meg på MSN Demille? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har du blokka meg på MSN Demille? 7737289[/snapback] Jeg har sletta sånn ca alle fra diskusjon.no Snakker aldri med folk derfra JEg kan sikker legge deg til igjen, om jeg finner deg. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg