Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...Som er en utvidelse til spillet som er mer avhengighetsskapende en Heroin, og mer skadelig for kroppen - WoW

7736565[/snapback]

La oss ikke ta den diskusjonen igjen :p I såfall finnes det mange andre tråder du kan diskutere av hjertens lyst i.

7736588[/snapback]

Men der er jeg stygt redd jeg er ekstremt undertallig. :(

:p

Men man kan jo mobbe dem litt på deres eget område, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Jeg blir generelt sett oppgitt over folk som har hele livshistorien sin i msn-nicket sitt.

7736551[/snapback]

Sånne har jeg i kontaktlista. Forestill deg gruppesamtaler med 18 andre, og alle har langt nick. Så er det bare den samtaleloggen. :p

msnhj1.th.png

Jeg eeeer så glad jeg ikke spiller WoW mer :D sluttet for snart 3 uker siden. Føles delicious :D

7736562[/snapback]

Spilte wow da jeg fikk det. Den høyeste characteren min er i lvl 13 eller noe. Måneden min har gått ut for lengst, og halvparten av dagene har jeg omtrent ikke spilt wow i det hele tatt. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg blir utrolig irritert når folk snakker om wow og bruker det som et sosialt tema. Joda, jeg har selv spilt wow, har vært avhengig og brukt det som et samtale emne, men er glad jeg ikke er den samme personen lengerer.

Jeg har en i klassen, Hyggeig fyr han, men når han begynner med wow snakkingen så er ikke det særlig morsomt. Siden jeg ikke intereserer meg for wow lengere så har jeg ikke mye lyst å høre på det han snakker om.

En ting jeg lurer på er hvor mange som skulket skolen idag bare for å spille "The Burning Crusade". Jeg vet ikke hvor mange, men jeg kan nok tro at det er utrolig mange.

De som skulker skolen for å spille trenger seriøst å få seg på rett kjør.

Lenke til kommentar
Jeg blir utrolig irritert når folk snakker om wow og bruker det som et sosialt tema. Joda, jeg har selv spilt wow, har vært avhengig og brukt det som et samtale emne, men er glad jeg ikke er den samme personen lengerer.

Jeg har en i klassen, Hyggeig fyr han, men når han begynner med wow snakkingen så er ikke det særlig morsomt. Siden jeg ikke intereserer meg for wow lengere så har jeg ikke mye lyst å høre på det han snakker om.

En ting jeg lurer på er hvor mange som skulket skolen idag bare for å spille "The Burning Crusade". Jeg vet ikke hvor mange, men jeg kan nok tro at det er utrolig mange.

De som skulker skolen for å spille trenger seriøst å få seg på rett kjør.

7737006[/snapback]

En i klassen min kom forsent til gymmen fordi han skulle se eska til TBC elno.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Ååh, de greiene på tv2 som går nå er forferdelig. Jeg blir flau på dems vegne!! Aww..

7736996[/snapback]

Kvalitet fra start til slutt. En ting er at folk ser på det, en annen ting er at folk melder seg på. Hvor skal det slutte, realitybølgen som inneholder dating?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...