Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man svare på spørsmål? :p

7736450[/snapback]

Må vist det nå for tiden.. :p Måtte ikke det da jeg registrerte meg.. Men da noen i klassa mi på ungdomsskola skulle registrere seg, spurte de meg om svarene hele tiden :p

7736492[/snapback]

Haha, glad jeg registrerte meg for et par år tilbake. :wee:

04 faktisk. ^^

Lenke til kommentar
å ja XD, vet ikke hva han gjorde feil da :shrug:

7736427[/snapback]

Han gadd sikkert ikke å lese rettningslinjene, og derfor klarte han sikkert ikke spørsmålene som må besvares for å bli registrert.. :tease:

7736441[/snapback]

Har de det nå?! Så lenge siden jeg regga meg. Det var vel bare "Jeg godtar retningslinjene" elns da.

Lenke til kommentar

hehe, de drager damer :D

"værra med på kino eller? "

"neeeeh, TBC er jo kommet"

Jeg eeeer så glad jeg ikke spiller WoW mer :D sluttet for snart 3 uker siden. Føles delicious :D

Var bla. 4 stk i klassen min som ikke gadd og komme på skolen grunnet TBC kom idag.

Lenke til kommentar
Jeg blir generelt sett oppgitt over folk som har hele livshistorien sin i msn-nicket sitt.

7736551[/snapback]

Takk for informasjonen..

7736558[/snapback]

Det var et svar til innlegget over, i motsetning til "ut i løse luften informasjon om hva du hører på akkurat nå". Vennligst les førstesiden og reglene ang. spamming.

Kommentarer på modererering tas som vanlig ikke i denne tråden.

Lenke til kommentar
The Burning Crusade, går jeg ut i fra.

7736554[/snapback]

...Som er en utvidelse til spillet som er mer avhengighetsskapende en Heroin, og mer skadelig for kroppen - WoW

7736565[/snapback]

La oss ikke ta den diskusjonen igjen :p I såfall finnes det mange andre tråder du kan diskutere av hjertens lyst i.

Lenke til kommentar

"Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert"

Vanskelig å forstå? I think not ;)

Et innlegg er fjernet. Oppfør dere pent nå.

Og ja, reaksjon på moderering skal gjøres på pm, fortsatt. Gjøres dette i tråden så slettes det uten videre varsel, siden det er off topic.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Det er folk som har blitt level 64 på 20 timer :O En level er ca 500k-700k og hver mob gir ca. 500-2000 xp som tar rundt 10-60 å drepe. CRAZY!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...