Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. Og nå har det seg slik at en av de som er veldig slemme mot meg sier han skal spamme på forumet med skolePC'ene. Og alle Pcene har felles IP og hvis han driver og spammer med gjesteposting og hw banner IP'en får ikke jeg logget på eller vært på forumet? Med PC'ene. Det suger. :hrm: Og ikke noe jeg kan gjøre med det fordi han er eldre enn meg :hrm: Jeg vet ikke brukernavnet hans og han kan ikke mitt (tror jeg) Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få han til å ikke få spamma?

EDIT: Voksne kan jo heller ikke gjøre noe (Ikke at de bryr seg heller)

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. Og nå har det seg slik at en av de som er veldig slemme mot meg sier han skal spamme på forumet med skolePC'ene. Og alle Pcene har felles IP og hvis han driver og spammer med gjesteposting og hw banner IP'en får ikke jeg logget på eller vært på forumet? Med PC'ene. Det suger. :hrm: Og ikke noe jeg kan gjøre med det fordi han er eldre enn meg :hrm: Jeg vet ikke brukernavnet hans og han kan ikke mitt (tror jeg) Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få han til å ikke få spamma?

7736238[/snapback]

Skal du ikke drive med skoleting på skolen da? :)

Lenke til kommentar

7736238[/snapback]

Skal du ikke drive med skoleting på skolen da? :)

7736258[/snapback]

Joa... Men ikke når vi får lov til å gjøre det vi vil på PC'ene (bortsett fra enkelte ting :p ) etter at vi er ferdige med matte.

Lenke til kommentar
hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness|

7736291[/snapback]

Åh? Har man friminutt på skolen også? :p

Jeg bare husker da jeg gikk på skolen, så fikk vi ikke engang sjekke hotmailen vår :ohmy: . Tidene forandrer seg. Men tja, jeg tror ikke det er så mye vi får gjort. Latterkongen får bare håpe at bølla ikke spammer slik han har sagt. I førsteomgang ville det uansett bare blitt utestengelse av brukeren.

Lenke til kommentar
hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness|

7736291[/snapback]

Åh? Har man friminutt på skolen også? :p

Jeg bare husker da jeg gikk på skolen, så fikk vi ikke engang sjekke hotmailen vår :ohmy: . Tidene forandrer seg. Men tja, jeg tror ikke det er så mye vi får gjort. Latterkongen får bare håpe at bølla ikke spammer slik han har sagt. I førsteomgang ville det uansett bare blitt utestengelse av brukeren.

7736319[/snapback]

De vet jo ikke brukernavnet til brukern?

Lenke til kommentar

Legg merke til at han nevnte spam med gjestebruker. Nå skulle det ikke overraske meg om forumet har et ess i ermet når det gjelder å kun banna IP for gjesteposting, ikke innloggete medlemmer.

Kan vel si at så godt som ingen kjenner til at jeg er medlem her, eller i det minste brukernavnet, godt mulig jeg har nevnt forumet eller linket.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...