Insomniatic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. Og nå har det seg slik at en av de som er veldig slemme mot meg sier han skal spamme på forumet med skolePC'ene. Og alle Pcene har felles IP og hvis han driver og spammer med gjesteposting og hw banner IP'en får ikke jeg logget på eller vært på forumet? Med PC'ene. Det suger. Og ikke noe jeg kan gjøre med det fordi han er eldre enn meg Jeg vet ikke brukernavnet hans og han kan ikke mitt (tror jeg) Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få han til å ikke få spamma? EDIT: Voksne kan jo heller ikke gjøre noe (Ikke at de bryr seg heller) Endret 16. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dakaaar. Livet er hardt, huh? Folk skriver smileyene feil vei. Grusomme greier 7736233[/snapback] Ja tenk! Jeg lider Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. Og nå har det seg slik at en av de som er veldig slemme mot meg sier han skal spamme på forumet med skolePC'ene. Og alle Pcene har felles IP og hvis han driver og spammer med gjesteposting og hw banner IP'en får ikke jeg logget på eller vært på forumet? Med PC'ene. Det suger. Og ikke noe jeg kan gjøre med det fordi han er eldre enn meg Jeg vet ikke brukernavnet hans og han kan ikke mitt (tror jeg) Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få han til å ikke få spamma? EDIT: Voksne kan jo heller ikke gjøre noe (Ikke at de bryr seg heller) 7736238[/snapback] Skal du ikke drive med skoleting på skolen da? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ahh, da var endelig flybilletter til Bangkok bestillt. Jeg og en kamerat drar den 13februar og blir borte til den 21juni. Skal tråle gjennom hele sør-øst asia Dette blir morro! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ikke i friminuttene vel? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. 7736238[/snapback] Ne'ei? Ja tenk! Jeg lider 7736240[/snapback] Uffameien. De gir seg nok snart, skal du se. Kanskje det bare er en fase? (Se jeg skreiv riktig vei, bare for å være snill ^^ ) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. Og nå har det seg slik at en av de som er veldig slemme mot meg sier han skal spamme på forumet med skolePC'ene. Og alle Pcene har felles IP og hvis han driver og spammer med gjesteposting og hw banner IP'en får ikke jeg logget på eller vært på forumet? Med PC'ene. Det suger. Og ikke noe jeg kan gjøre med det fordi han er eldre enn meg Jeg vet ikke brukernavnet hans og han kan ikke mitt (tror jeg) Er det noe jeg i det hele tatt kan gjøre for å få han til å ikke få spamma? EDIT: Voksne kan jo heller ikke gjøre noe (Ikke at de bryr seg heller) 7736238[/snapback] Skal du ikke drive med skoleting på skolen da? 7736258[/snapback] Joa... Men ikke når vi får lov til å gjøre det vi vil på PC'ene (bortsett fra enkelte ting ) etter at vi er ferdige med matte. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness| Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness| 7736291[/snapback] Hender jeg er på PC'en i spisetimen også Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 ja, det går vel ut på det samma, gjør det ikke? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Fant ut på skolen i dag at det faktisk er fler som er meldem her på forumet. 7736238[/snapback] Vi er mange på skolen min. Om det er noen som er medlem på HW.no skjuler de det godt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness| 7736291[/snapback] Åh? Har man friminutt på skolen også? Jeg bare husker da jeg gikk på skolen, så fikk vi ikke engang sjekke hotmailen vår . Tidene forandrer seg. Men tja, jeg tror ikke det er så mye vi får gjort. Latterkongen får bare håpe at bølla ikke spammer slik han har sagt. I førsteomgang ville det uansett bare blitt utestengelse av brukeren. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hender man sitter på pcn i friminuttet også, darkness| 7736291[/snapback] Åh? Har man friminutt på skolen også? Jeg bare husker da jeg gikk på skolen, så fikk vi ikke engang sjekke hotmailen vår . Tidene forandrer seg. Men tja, jeg tror ikke det er så mye vi får gjort. Latterkongen får bare håpe at bølla ikke spammer slik han har sagt. I førsteomgang ville det uansett bare blitt utestengelse av brukeren. 7736319[/snapback] De vet jo ikke brukernavnet til brukern? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Vi vet det når spammen kommer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) De vet jo ikke brukernavnet til brukern? 7736333[/snapback] Man finner fort ut brukernavnet til brukern, hvis han starter å spamme.. Da er det jo bare å banne spammeren Edit: Fjærnet undøvendige quotes Endret 16. januar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hender jeg er på PC'en i spisetimen også 7736306[/snapback] Que? Spisetime? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Tror veldig få personer på min skole vet at jeg er medlem her, selv om jeg ikke gjør noe for å skjule det. Endret 16. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Legg merke til at han nevnte spam med gjestebruker. Nå skulle det ikke overraske meg om forumet har et ess i ermet når det gjelder å kun banna IP for gjesteposting, ikke innloggete medlemmer. Kan vel si at så godt som ingen kjenner til at jeg er medlem her, eller i det minste brukernavnet, godt mulig jeg har nevnt forumet eller linket. Endret 16. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det er en i klassen min som har pleid å lese på forumet, men ikke vært aktiv, har har prøvd å registrere seg men han fikk ikke til Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hender jeg er på PC'en i spisetimen også 7736306[/snapback] Que? Spisetime? 7736345[/snapback] Vi har midttime hver tirsdag og torsdag.. I dag tror jeg de fleste brukte midttimen på å løpe til spaceword/elkjøp da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg