Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo maks teit å tro at alt du driver med skal være gøy.

Noe på jobben er så fordragelig kjedelig at jeg får lyst til å dra hjem å grine. Men det må gjøres.

7732592[/snapback]

Hvem er det som snakker om gøy her?

Jeg snakker bare om å drive med det jeg har lyst til, og når linja kaller seg serviceelektronikk, liker jeg å innbille meg at jeg kommer til å drive med elektronikk, ikke kun IKT-møl.

Tro meg, jeg er sommeransatt på Hunderfossen, jeg vet godt hva "så kjedelig at jeg får lyst til å dra hjem og grine" handler om...

Lenke til kommentar
Gratulerer, Mushi! Når er den store dagen?

7732495[/snapback]

Blir en stund til. Skal begynne å planlegge når vi kjøper hus, som blir om et par år. :) Klarer å vente jeg.

7732554[/snapback]

OK :) Vi ventet med å forlove oss til vi ville bestemme dato. Mye planlegging og styr. Glad jeg bare skal gifte meg en gang ;)

Lenke til kommentar
Kult, jeg har fått mine første strykkarakterer noensinne, og sørenmeg var det ikke tre av dem også.

7732517[/snapback]

Gratulerer diplom kommer i posten!

Har dere noen almenn-fag i år egentlig?

Fornøyd med karakteren jeg, stort sett. Bortsett fra en 2'er i samfunnslære som vi har hatt vikar i, i totalt 4 timer i år. Flere i klassen fikk stryk, og resten 2 omtrent.

Og Engelsk da, fikk en latterlig 3'er pga. jeg hadde sovnet under film osv. :love:

Lenke til kommentar
Så teit av dere! :p

Hva hvis HW-folket har lyst til å se dere si ja? :(

Jeg vil dokumentere begivenheten! :cry:

EDIT: Forventer i hvert fall bilder! :p

7732801[/snapback]

Blir nok masse bilder :) Jeg er generelt sett skeptisk til at hw-folket skal troppe opp noen steder, men ellers så er jo kirken egentlig åpen :p Uten at jeg skal si hvilken kirke det er :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...