Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yes, på terminkarakterene, i følgende fag: Linux, Windows, HMS OG bedriftslære.

Gode, solide enere alle sammen, men ikke søren om jeg skjønner hvordan windowskarakteren har blitt sånn.

Har sunket fra et behagelig 4.2-snitt ned til 2 eller noe :w00t:

Bør jeg revurdere dette skoleåret?

Lenke til kommentar
Godt spørsmål.

Jeg hadde håpet noen andre kunne svare meg på det.

7732552[/snapback]

Du har brukt veldig mye tid på å tafse på meg ihvertfall, vet ikke om det har noe med saken å gjøre... hmmm :hmm:

Skal mushi gifte seg ellerno?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

NP: Lumsk - Skogmegyvri

Iceman, det er egentlig ganske bra gjort, om man ser det fra DEN siden av saken. At du klarte å stryke i de fagene du virkelig burde fått ståkarakter i.

Noen mulighet for at du får tatt ekstrakurs e.l for å få karakter, eller er det bare å starte md blanke ark denne terminen?

Lenke til kommentar
NP: Lumsk - Skogmegyvri

Iceman, det er egentlig ganske bra gjort, om man ser det fra DEN siden av saken. At du klarte å stryke i de fagene du virkelig burde fått ståkarakter i.

Noen mulighet for at du får tatt ekstrakurs e.l for å få karakter, eller er det bare å starte md blanke ark denne terminen?

7732570[/snapback]

Vel.... problemet her ligger i at det datarelaterte vi driver med overhodet ikke interesserer meg, det er kopimaskiner jeg vil drive med i et par år fremover, til jeg får samlet mot til høyere utdanning med sikte på medisinteknisk.

Dessuten hater jeg Linux langt inn i kjernen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...