Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Stakar smurfen :(

Håper du ikke sitter og gråter og bælmer i deg vinflasker.

Hehe. Ja det var hemligheten. Hadde egentlig skjønt et, men kunne liksom ikke si noe i tilfelle det ikke skjedde :p Får ringene på onsdag, for de graveres nå. Fingeren min føles så tom *sukk*

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, skulle mene det.

Omtrent like jævlig som å gå hjemover, klin edru, og bare falle om på fortauet og sovne der og da og ligge i en lengre periode til enten en kompis kjører forbi noen timer senere og vekker deg og får deg hjem, eller en gammel dame snubler over deg fordi det er stupmørkt ute og du ligger der som en usynlig bylt i nattemørket.

Og så kjefter hu deg huden full for å drikke på en hverdag og sove på fortauet, og uansett hvor mye du sier du er edru og bare sovna helt uten videre, tror hu ikke på deg.

Lenke til kommentar

Det hun sa var at når hun hadde soveperiode var det ingen som kunne vekke henne. Hun var som en dukke omtrent. Men så fikk hun en datter som nå er seks år. Helt siden ungen var baby har hun vært den eneste som får vekki henne. Når hun sovner nå bare henter svigerfar ungen og ber om at hun vekker mamma :p Funker hver gang, dama våkner som et skudd.

Lenke til kommentar

heh.

kanskje jeg bør få meg unge :p

adoptere en liten jævel eller noe :p

ellers vil min eneste sjanse være å voldta ei hore eller noe...

Men hvorfor kan ikke rikshospitalet ligge et mer interessant sted enn Oslo? :p

Som f.eks. Tønsberg, Nøtterøy, Risør eller noe :p

Evt. Drammen, Fredrikstad eller Halden.

Det hadde vært noe det.

Da hadde jeg fått gratis tur til et sted jeg kunne tenkt meg og dratt!

Lenke til kommentar

mushi, mitt eneste forhold til Nøtterøy er at jeg har 2 søte tremenninger der :p

Hvor hu ene er klisslik meg i oppførsel og meninger og slikt, og hu andre har samme interesser og musikksmak som meg, men helt forskjellig oppførsel og meninger.

*kos*

SteffyPants: nice, minner meg om da farmor og jeg rydda i barskapet hennes første nyttårsdag (noe av opplegget har ståt der i over 40 år).

Vi fant ei flaske eggelikør som var litt funny.

Da vi åpna den, oppdaga vi at den var stivna (så klart), så vi lot den ligge over natta i kokende vann. Null forandring :p

Så vi knuste flaska, og eggelikøren var fortsatt like hard.

Slapp den ned fra 2. etasje og rett ned i asfalten, ingen skade skjedd, unntatt et lite kakk i asfalten :p

Lenke til kommentar
  mushi skrev:
Jeg er imponert. Hver gang jeg støvsuger under sofaen (hver år elns). Er det som en skattejakt :D Finner alltid mye spennende der.

7731826[/snapback]

Ikke glem igjen vafler på en asjett som av en eller annen grunn havna under sofaen.

Etter hvert blir det vaffelrøre igjen >_>

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...