fox Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nettopp, du er en sau i den store sauflokk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nettopp, du er en sau i den store sauflokk 7726490[/snapback] Tja, hvorfor ikke? Det er jo mer morsomt enn å sitte for seg på en fest og ikke tørre å snakke med noen, og bare snakke med de du eventuelt kjenner godt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er like sosial og pratsom uansett om jeg er full eller ikke, jeg sosialiserer meg med andre, selv om jeg ikke kjenner de, kan jeg fint slå av en prat selv om ingen av oss har drukket, kanskje det bare er meg som har fått utdelt litt for mye selvtillit da? Eller er det faktisk andre enn meg som klarer å konversere med folk selv om vi ikke er fulle? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ah, karaktersetting i dag. Starter godt, da. Fikk femmer i tekst og trykk. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Den store P problemet er jo at de er vant å ty til alkohol å bli sosiale Endret 15. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er like sosial og pratsom uansett om jeg er full eller ikke, jeg sosialiserer meg med andre, selv om jeg ikke kjenner de, kan jeg fint slå av en prat selv om ingen av oss har drukket, kanskje det bare er meg som har fått utdelt litt for mye selvtillit da? Eller er det faktisk andre enn meg som klarer å konversere med folk selv om vi ikke er fulle? 7726518[/snapback] Er ikke så god på det der å styre samtaler, men det er koselig å slå av en prat med en eller annen amerikansk turist. De er så koselige. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er like sosial og pratsom uansett om jeg er full eller ikke, jeg sosialiserer meg med andre, selv om jeg ikke kjenner de, kan jeg fint slå av en prat selv om ingen av oss har drukket, kanskje det bare er meg som har fått utdelt litt for mye selvtillit da? Eller er det faktisk andre enn meg som klarer å konversere med folk selv om vi ikke er fulle? 7726518[/snapback] Jeg er ikke så sosial i edru tilstand, jeg skylder på psykiske lidelser. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den store P problemet er jo at de er vant å ty til alkohol å bli sosiale 7726537[/snapback] Men hvorfor skal de drikke seg fulle å bli en anna person enn de egentlig er, for å så møte nye mennesker? Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jo visst. Jeg trenger ikke vite alderen til noen for å vite at de er fjortiss. 7725221[/snapback] Er du på fylla eller ? Er du bare blind ? Eller leser du ikke det jeg sier ? 7725228[/snapback] han har rett. kjenner ei på 17 som er alvorlig fjortis -.- Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Men hvorfor skal de drikke seg fulle å bli en anna person enn de egentlig er, for å så møte nye mennesker? 7726547[/snapback] Man kan da fint ta noen øl, eller noen drinker, uten å bli en annen person. Her snakker du mot bedre vitende. Ha det gøy med venner på forsch, så drar man ut og har det mer gøy, og treffer kanskje nye folk på byen. Er man drita er det faktsik ikke så veldig gøy. Er man passelig brisen derimot, er alt bra. Endret 15. januar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Men hvorfor skal de drikke seg fulle å bli en anna person enn de egentlig er, for å så møte nye mennesker? 7726547[/snapback] Man kan da fint ta noen øl, eller noen drinker, uten å bli en annen person. Her snakker du mot bedre vitende. Ha det gøy med venner på forsch, så drar man ut og har det mer gøy, og treffer kanskje nye folk. på byen. Er man drita er det ikke spesilt morsomt. 7726576[/snapback] Jeg vet det går ann å ha det gøy å ta seg noen øl, jeg gjør det selv, men å drikke seg altfor full, som jeg har fortstått det, så er det slik Bundy gjør. Vis jeg tar feil beklager jeg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg er ikke så sosial i edru tilstand, jeg skylder på psykiske lidelser. 7726545[/snapback] QFT. Hjelper også litt hvis du er småmanisk i perioder. DA blir du sosial så det hoder Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg vet det går ann å ha det gøy å ta seg noen øl, jeg gjør det selv, men å drikke seg altfor full, som jeg har fortstått det, så er det slik Bundy gjør. Vis jeg tar feil beklager jeg. 7726584[/snapback] Nei nei, drikker meg ikke drita hver gang, men drikke litt og ikke for mye. For å få bedre selvtillit. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Å drikke for å få bedre selvtillit er idiotisk, du blir ikke tøffere av å ta et par øl, hvofor skal du få mer selvtillit av noen øl? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) han har rett. kjenner ei på 17 som er alvorlig fjortis -.- 7726553[/snapback] Poenget var ikke om han skjønte at de var fjortis eller ikke. Poenget var at alderen skaper en form for dømmekraft. EDIT: Den Store P; Jeg får mindre selvtillit av øl og sovner. Negativ effekt ? Endret 15. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Å drikke for å få bedre selvtillit er idiotisk, du blir ikke tøffere av å ta et par øl, hvofor skal du få mer selvtillit av noen øl? 7726601[/snapback] Jeg blir i alle fall mer modig, og klarer lettere å snakke med ukjente, om jeg har drukket noen øl. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Å drikke for å få bedre selvtillit er idiotisk, du blir ikke tøffere av å ta et par øl, hvofor skal du få mer selvtillit av noen øl? 7726601[/snapback] Man mister jo litt hemninger etter noen øl, og tør kanskje å være litt mer frempå hvis man er litt stille av seg til vanlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg blir i alle fall mer modig, og klarer lettere å snakke med ukjente, om jeg har drukket noen øl. 7726612[/snapback] Jeg siterer Zlatzman Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den var neppe like dårlig som denne. 7725800[/snapback] Nei, det kan man pants si. Faen. 7725996[/snapback] :!: My hero. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg ser ikke poenget å drikke seg modig så man tør å møte nye mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg