Gjest medlem-105082 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Nei, jeg skal jo på skolen imorgen. på tide å gå til seng Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Nei, jeg skal jo på skolen imorgen. på tide å gå til seng 7723701[/snapback] ja, forsåvidt. men jeg vil ikke edit: ok, jeg legger meg. men først må jeg finne ut hva jeg skal høre på mens jeg sover. goliath eller mcr? Endret 15. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Litt av et valg. Tror du sovner lettest av MCR. For min del skal jeg høre på litt klassisk, eller Megadeth. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Megadeth er kos å sove til. Sov som en fakkings baby på tg (Helt til headphones blei dratt av, da bråvåkna jeg) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Litt av et valg.Tror du sovner lettest av MCR. 7723743[/snapback] Njaa, dem er egentlig ganske like til tross for ulikhetene Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel, musikk eller ikke, jeg må sove. Hadde jeg orket, skulle jeg plaget deg med å forklare poenget med overnevnte innlegg, men det får du nesten slippe. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Skal alle sove? Dradd: Forklare hva? Oo Jeg, i hvert fall, trenger heller en forklaring på hva du tenkte på å forklare Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 7723770[/snapback] lyst på update? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Japps! Tenkte jeg sku spørre etter, men så så det ut som om du va borte >.< Men wiih, du var ikke helt borte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Japps!Tenkte jeg sku spørre etter, men så så det ut som om du va borte >.< Men wiih, du var ikke helt borte 7723783[/snapback] er her jeg^^ Jeg har blitt usikker på hele situasjonen og er usikker på om hvordan ho føler det. Veit ikke om jeg kan klare et langdistanseforhold heller. Er fortsatt forelsket i henne, men er usikker på om det bare er sløsing med tid, penger og ikke minst kjærlighet. Det er mulig jeg skal møte ho te helga, men om det skjer har jeg ikke peiling på. Nå har ei anna som bor like i nærheten her begynt å sende meg jeg-liker-deg-meldinger og sånt, men jeg har bestemt meg for å ikke prøve å like ho på den måten enda til tross for at ho er pen og alt det der. Kjenner ho knapt. Så nå som jeg har en "kandidat" som bor så mye nærmere gjør at jeg blir usikker på ho som bor langt vekk. Jeg føler at jeg må velge ei, og det ganske fort, siden følelser ikke varer evig hvis man ikke føler man får noe igjen for det og siden jeg ikke liker å drive to samtidig.. Jeg vurderer å bestemme meg for ei etter helga hvis det skjer noe da, men er heller ikke lett å bare kutte ut forelskelsen fordet om jeg kan få samme følelsene for hu andre bare jeg "gidder" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Vel, på en side er det jo mye lettere med et forhold te ei som bor i nærheten, men jeg er allikevel tilhenger av å følge følelsene sine og ikke nødvendigvis fornuften. Jeg ville sett hva som skjedde te hælja og virkelig hørt med langt unna-jenta hva hu føler og tenker om noe videre før jeg bestemte meg for noe, i hvert fall. Og jeg ville sannsynligvis ikke gitt opp før jeg visste sikkert. Ei er jeg heller tilhenger av å "tvinge frem" følelser for noen, da det ofte går helt skeis og bare blir vondt til slutt. Men dersom du veit sikkert at det ikke blir noe med hu langt unna, kan du jo tilbringe mer tid med hu som er nærme, og evt se hva som skjer? Det er bare det jeg ville gjort, anyway. Du har sikkert en helt flott plan for deg sjøl ^^ (Nå gjentok vel jeg mye av det du allerede hadde skrivi, men pyttakk:P) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) hehe, håpløs situsjon det her. jeg spurte faktisk ho fra langtvekk om ho syntes jeg skulle gi henne opp, men det ville ho ikke. og ho sa ho ville møte meg til helga, men framgangen går veeeldig seint og hvis det ikke blir noe av at ho skal til familien sin (som bor ganske nærme her) til helga så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. føler at jeg ikke bare kan reise dit heller. vil ikke presse meg på. men ho hinter til at jeg skal komme dit, men når jeg spør så får jeg aldri noe klart svar :\ fikk også vite at jeg muligens får utsettelse et halvt år på lappen og så det betyr at jeg ikke har råd til å reise til ho så ofte hvis det skulle bli noe mellom oss. Endret 15. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 hehe, håpløs situsjon det her. jeg spurte faktisk ho fra langtvekk om ho syntes jeg skulle gi henne opp, men det ville ho ikke. og ho sa ho ville møte meg til helga, men framgangen går veeeldig seint og hvis det ikke blir noe av at ho skal til familien sin (som bor ganske nærme her) til helga så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. føler at jeg ikke bare kan reise dit heller. vil ikke presse meg på. men ho hinter til at jeg skal komme dit, men når jeg spør så får jeg aldri noe klart svar :\ fikk også vite at jeg muligens får utsettelse et halvt år på lappen og så det betyr at jeg ikke har råd til å reise til ho så ofte hvis det skulle bli noe mellom oss. 7723863[/snapback] Vel, ja. Vanskelig situasjon. Avstand klarer man komme seg gjennom, det er vel mest det om det kommer til å bli noe fremgang det kommer an på. Ikke vent for lenge. Ikke la hu sette deg på hold. Om hu vil, burde hu vite det om ikke så altfor lenge. Om hu ikke kan komme te hælja, spør rett ut om du kan komme te hu (om du hat mulighet og penger til det, selvfølgelig). Om hu da nøler kan man vel egentlig bare glømme det med en gang. Dette da bare utifra egne erfaringer, of course. Men nå må jeg sova litt, gitt (: Vi snakkast. Lykke til videre, keep me posted (; Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Om hu ikke kan komme te hælja, spør rett ut om du kan komme te hu (om du hat mulighet og penger til det, selvfølgelig). Om hu da nøler kan man vel egentlig bare glømme det med en gang. Dette da bare utifra egne erfaringer, of course. Men nå må jeg sova litt, gitt (: Vi snakkast. Lykke til videre, keep me posted (; 7723906[/snapback] Tror jeg skal satse på det ja. Takk og sov godt, oppdaterer deg jeg ;D Endret 15. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) hihihi, da har jeg stått opp God morgen Jeg legger meg nå, skal se om jeg klarer å fucke opp døgnrytmen. Ser dere i 2-3 tiden 7720750[/snapback] Done ^^ Endret 15. januar 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 God morgen fra meg også La meg ett, så nå var det på tide å stå opp. Har ubeskrivelig vondt i ryggen, så jeg mekka en tråd på treningsforumet. Håper for guds skyld at noen ser den, eller kommer jeg til å dø. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Oj det er jo folk våkne jo Trodde jeg kom et kvarter for seint jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Føkk, jeg sover aldri. Er jeg ikke her, ser jeg på film, rydder eller er full. Når er det vanlig at bakeri-utsalg åpner? Skal kjøpe frokost der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 dere kan ikke stå opp nå¨oO jeg planlegger å legge meg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sjeldent jeg er hos bakern før kl. 11, sa det vet jeg ikke ... Jeg advarte deg Pepsico Lurer på om jeg skal ta en morgendusj jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg