Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Advarsel, whining:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg finner ikke no bra bilde å analysere. :cry: Det jeg vil ha er det nesten ikke noe fakta om kunstneren på. Buhu. Og jeg må finne et til imorra!!

7721967[/snapback]

Hva slags bilde skal det være da? Skal det være fra en spesiell kunsperiode eller noe?

Lenke til kommentar
Hva jobber du som Aalton?

7721932[/snapback]

Jeg spørte om det samma i går :wee:

bazukh; Jeg jobber for hydro som pakker og driver med opplæring i bengsling. Jeg pakker aluminiumsprofiler, bl.a å jeg bengsler pakker med metallbånd for å få det til å sitte sammen, at det ikke faller fra hverandre under transport o.l :) 

Det vi pakker brukes til mulig rart;

- Hestesko

- Deler til stilasjer

- Rør av ulik dimmensjon

. m.mer ;)

7714126[/snapback]

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Må bare være av en kjent kunstner/fotograf. Men det bilde jeg vil ha

Dette Finner jeg ikke no stoff om. Jaja.. :p

7722010[/snapback]

Det finnes mange bra fotografer i verden da. :) Meg for eksempel. :p

bazukh: Det er sikkert en grei jobb, men å jobbe på skift? Jeg vil ha fast arbeidstid når jeg blir stor....

Lenke til kommentar
Hva slags bilde skal det være da? Skal det være fra en spesiell kunsperiode eller noe?

7721993[/snapback]

Egentlig ikke. Må bare være av en kjent kunstner/fotograf. Men det bilde jeg vil ha

Dette Finner jeg ikke no stoff om. Jaja.. :p

7722010[/snapback]

Hmm, det bildet der er det jo laget en dokumentar om og greier, rart du ikke finner noe da

Er veldig sikker på at dette handler om det bildet. http://www.timesonline.co.uk/article/0,,20...69640_1,00.html

Her er det også noe tror jeg: http://www.twin-towers.net/jumpers1.htm

Er mange som mener at han som hoppa var en kokk. Bare søk på jumpers twin tower, og du finner en del,

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Hvordan mitt liv med Linn C ville vært:

A Blonde suspects her boyfriend of cheating on her, so She goes out and buys a gun. She goes to his apartment unexpectedly and sure enough, she opens the door and finds him in the arms of a redhead. Well, the blond is angry, She opens her purse to take out the gun but as she does so, she is overcome with grief. She takes the gun and puts it to her head. The boyfriend yells "No, honey, don't do it." The blond replies "Shut up stupid! You're next."

Lenke til kommentar
Hvordan mitt liv med Linn C ville vært:

A Blonde suspects her boyfriend of cheating on her, so She goes out and buys a gun. She goes to his apartment unexpectedly and sure enough, she opens the door and finds him in the arms of a redhead. Well, the blond is angry, She opens her purse to take out the gun but as she does so, she is overcome with grief. She takes the gun and puts it to her head. The boyfriend yells "No, honey, don't do it." The blond replies "Shut up stupid! You're next."

7722211[/snapback]

:!:

Blonde gutter er akkurat sånn. Eller, de jeg har vært borti. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...