hylo Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Var hyggelig så lenge det varte, Hylo. Farvel. 7721710[/snapback] Jaha? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 merkelig både demonfudge OG Aalton blanda gjorde feil med å se på hvor mye klokka var. Dette må undersøkes videre! *du dudu du!* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva jobber du som Aalton? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Advarsel, whining: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg finner ikke no bra bilde å analysere. Det jeg vil ha er det nesten ikke noe fakta om kunstneren på. Buhu. Og jeg må finne et til imorra!! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Advarsel, whining: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg finner ikke no bra bilde å analysere. Det jeg vil ha er det nesten ikke noe fakta om kunstneren på. Buhu. Og jeg må finne et til imorra!! 7721967[/snapback] Hva slags bilde skal det være da? Skal det være fra en spesiell kunsperiode eller noe? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Se hvilke kunstnere ulike gallerier har utstillinger av, de pleier gjerne å ha god info eller gode linker til fakta om kunstneren, så googler du bare et bilde av ham/henne. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hva slags bilde skal det være da? Skal det være fra en spesiell kunsperiode eller noe? 7721993[/snapback] Egentlig ikke. Må bare være av en kjent kunstner/fotograf. Men det bilde jeg vil ha Dette Finner jeg ikke no stoff om. Jaja.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hva jobber du som Aalton? 7721932[/snapback] Jeg spørte om det samma i går bazukh; Jeg jobber for hydro som pakker og driver med opplæring i bengsling. Jeg pakker aluminiumsprofiler, bl.a å jeg bengsler pakker med metallbånd for å få det til å sitte sammen, at det ikke faller fra hverandre under transport o.l Det vi pakker brukes til mulig rart; - Hestesko - Deler til stilasjer - Rør av ulik dimmensjon . m.mer 7714126[/snapback] Endret 14. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
odetu Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så..skjera folkens? Damn kipt å miste internet hjemme Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Egentlig ikke. Må bare være av en kjent kunstner/fotograf. Men det bilde jeg vil haDette Finner jeg ikke no stoff om. Jaja.. 7722010[/snapback] Det finnes mange bra fotografer i verden da. Meg for eksempel. bazukh: Det er sikkert en grei jobb, men å jobbe på skift? Jeg vil ha fast arbeidstid når jeg blir stor.... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Hva slags bilde skal det være da? Skal det være fra en spesiell kunsperiode eller noe? 7721993[/snapback] Egentlig ikke. Må bare være av en kjent kunstner/fotograf. Men det bilde jeg vil ha Dette Finner jeg ikke no stoff om. Jaja.. 7722010[/snapback] Hmm, det bildet der er det jo laget en dokumentar om og greier, rart du ikke finner noe da Er veldig sikker på at dette handler om det bildet. http://www.timesonline.co.uk/article/0,,20...69640_1,00.html Her er det også noe tror jeg: http://www.twin-towers.net/jumpers1.htm Er mange som mener at han som hoppa var en kokk. Bare søk på jumpers twin tower, og du finner en del, Endret 14. januar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 bazukh: Det er sikkert en grei jobb, men å jobbe på skift? Jeg vil ha fast arbeidstid når jeg blir stor.... Hehe, skal si deg det at det er faktisk en fordel med skiftgang også Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan mitt liv med Linn C ville vært: A Blonde suspects her boyfriend of cheating on her, so She goes out and buys a gun. She goes to his apartment unexpectedly and sure enough, she opens the door and finds him in the arms of a redhead. Well, the blond is angry, She opens her purse to take out the gun but as she does so, she is overcome with grief. She takes the gun and puts it to her head. The boyfriend yells "No, honey, don't do it." The blond replies "Shut up stupid! You're next." Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvordan mitt liv med Linn C ville vært: A Blonde suspects her boyfriend of cheating on her, so She goes out and buys a gun. She goes to his apartment unexpectedly and sure enough, she opens the door and finds him in the arms of a redhead. Well, the blond is angry, She opens her purse to take out the gun but as she does so, she is overcome with grief. She takes the gun and puts it to her head. The boyfriend yells "No, honey, don't do it." The blond replies "Shut up stupid! You're next." 7722211[/snapback] :!: Blonde gutter er akkurat sånn. Eller, de jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Vel AnAnAs Min erfaring med brunetter er ikke så mye bedre Linn C sitt parringsrop: Herregud så drita jeg er AnAnAs sitt parringsrop: Har hun blonde hora gått ennå eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg slo kneet på bryggen i dag. Jeg tror jeg forstuet noe, kjennes helt likt ut som da jeg forstuet ankelen. :whine: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Bra story dahle. :!: Skal sende den til en blondine på msn nå...hvis jeg tør.... Aalton: Nei, det passer kanskje bra for folk uten døgnrytme? Nesten så jeg skulle prøvd det... Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nå har jeg vært hos søskenbarnet og spilt Guitar Hero i over en time. Det er genialt Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fikk nettop en fjorten cd-er av fetteren min fulgt av et relativt langt brev om musikk og påvirkelse med masse lange vanskelige ord. Familien min er i overkant poetisk. Hva driver folk med søndag kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg