Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ved fylte 16 har de fleste drukket alkohol, og det er mer skadelig enn for eksempel hasj. 7715539[/snapback] Ikke minst skader etter slagsmål i alkohol rus, gjøre jackass i fylla osv. Hasj blir du jo bare sløv av, og ikke agressiv heller. Så klart, det er jo noen dop typer du mister alt av hemninger også. Når du våkner opp med avføring i sokkene og bokseren på huet er ikke kos. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg skal ivertfall leve opptil målet mitt med å ikke drikke før jeg er 16, og aldri prøve dop. Enkelt å greit Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Bundy: Woah. Jeg er sjokkert...må være noe fryktelig galt når man får sånne problemer allerede i den alderen eller? :| 7715540[/snapback] ADHD, tror det har noe med at hjernen allerede har en kjemisk ubalanse. Har ADHD selv : /, eller ADD nå. Selvkontroll er ikke tingen, det funker ikke om hjernen din rent kjemisk ikke tåler stoffet. Det holder heller ikke med pjatt om selvkontroll når din første og eneste jonas utløste en psykisk sykdom hos deg. Det er heller ikke bare-bare å bli kvitt disse sykdommene som innebærer blant annet spaltet personlighet. Noe sier meg at du har vært borti freakforum-originalene. 7715543[/snapback] Nja, folk med ADHD er vel mer i faresonen enn andre. Men du har et poeng, noen tåler ikke dop. Noen tåler det. Samme med alkohol, dog den psykiske avhengigheten er verre med hasj. Joda, har vært på freakforum siden 2004. Endret 13. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eilertsen: Hasj påvirker hjernen din kun midlertidig, kjemikalier finnes ikke i det, for det er nettopp det det ikke er i hasj, siden det er natulig. Stoffene ligger i kroppen din en god stund, men de er harmløse etter maks et par timer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) ADHD ja. Det vites jo ikke hvorfor enkelte får det, men de antar vel det er noe genetisk? Har hørt at det kan komme av at mora røyker under svangerskapet og lignende. Det finnes jo folk som hevder det kommer av fargestoffer i maten også, men mesteparten er vel spekulasjoner. Studerte ADHD i en psykologiklasse for en stund siden. Ikke noe jeg misunner noen for å ha med andre ord. Endret 13. januar 2007 av Sidious Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Eilertsen: Hasj påvirker hjernen din kun midlertidig, kjemikalier finnes ikke i det, for det er nettopp det det ikke er i hasj, siden det er natulig. Stoffene ligger i kroppen din en god stund, men de er harmløse etter maks et par timer. 7715582[/snapback] Men det er fremdeles stor forskjell på om hasj påvirker deg psykisk Virker da logisk at man kan bli avhengig, selvom kroppen ikke maser om det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Må si at jeg aldri hatt noen trang til å prøve mer enn jeg har gjort, noen tåler det mer enn andre som Kevin sier, men han er også inne på selvkontroll osm er viktig i flere tilfeller ved dop. Flyttet selv i sommeren 2006 vekk fra det miljøet og fikk meg jobb her jeg bor nå, og ikke har jeg en eneste prikk på rullebladet mitt, hverken her eller der. Et viktig valg i livet er blitt gjort for meg hvertfall Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) ADHD ja. Det vites jo ikke hvorfor enkelte får det, men de antar vel det er noe genetisk? Har hørt at det kan komme av at mora røyker under svangerskapet og lignende. Det finnes jo folk som hevder det kommer av fargestoffer i maten også, men mesteparten er vel spekulasjoner. Studerte ADHD i en psykologiklasse for en stund siden. Ikke noe jeg misunner noen for å ha med andre ord. 7715596[/snapback] Moren min røyker, mye. Sikkert derfor. Jeg har jo også blitt mye mer voldelig, raseriutfall osv. Ikke så lenge siden jeg slang døra sånn at karmen gikk ut(en som tok bolleposen min). og dytta en kompis i veggen med en lang pult fordi han kasta en pute på meg. Sånn 1.5 meter lang greie. så han som sto ved siden av han skrek "Nei kevin! ikke glem jeg også er her!!". Så kasta jeg den vekk sånn at plata gikk av Dop trigger vel noen ting i hjernen hvis du har adhd(sterkere raserianfall f.eks), og hos normale folk ved daglig røyking. Flere ganger jeg har røyka hver dag i en uke, så tok en og hadde en albue i ryggen på meg så slo jeg etter han men bomma Alså etter ansiktet. Og skulle slå til en kompis i armen her for litt siden så bomma jeg og traff et vindu isteden. Blødde igjennom buksene også ^^ Hadda hånda i buksa. edit: vedder på man blir letter avhengig også hvis du har adhd. Endret 13. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det der høres rimelig ille ut. Vil ikke bli for personlig her; men har du ikke lyst å komme deg ut av det miljøet, få hjelp? Det høres jo ikke ut som en trivelig plass å bo (mentalt). Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Joda, har vært på freakforum siden 2004. 7715567[/snapback] Bingo! Eilertsen: Hasj påvirker hjernen din kun midlertidig, kjemikalier finnes ikke i det, for det er nettopp det det ikke er i hasj, siden det er natulig. Stoffene ligger i kroppen din en god stund, men de er harmløse etter maks et par timer. 7715582[/snapback] Hasj er fettløselig, det stemmer det. Det blir ufarlig etter noen timer ja, det utgjør ikke noen skader da. Skaden skjer i det rusen kommer og er MYE større enn det folk tror. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det der høres rimelig ille ut. Vil ikke bli for personlig her; men har du ikke lyst å komme deg ut av det miljøet, få hjelp? Det høres jo ikke ut som en trivelig plass å bo (mentalt). 7715665[/snapback] Joda, men jeg kan ikke ta meg selv sammen nok til å gjøre akkurat det, begynt å bli asosial også. Joda, har vært på freakforum siden 2004. 7715567[/snapback] Bingo! 7715666[/snapback] Jeg tror personelige problemer har gjort at jeg har blitt så fucka som jeg er, ikke fordi jeg har lest om dop på nettet. De har jo en flott underground del. Endret 13. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tror definitivt at personlige problemer har en innvirkning på mennesker. Ond sirkel å være i. Jeg har sett hatt mye, og har en del fortsatt, personlige problemer og det er ikke lett. Heldigvis har jeg aldri tydd til narkotika. Jeg er heldig og har hatt folk som bryr seg om meg rundt meg. Var på medisin en stund, men de gjorde bare at jeg våknet tidlig om morgenen, ikke stort mer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 -------------------------------------------------------- Da setter vi strek for denne diskusjonen i tråden her, men dere er velkommene til å opprette en tråd i helse for å snakke vidre om dette emnet Redigert; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698306 Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Bundy, personlige problemer legger ikke grunnlag for et standpunkt. Et personlig problem er heller ikke en kilde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er så non-conformist at jeg skal gå i kirken. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg er så non-conformist at jeg skal gå i kirken. 7715777[/snapback] Du kan bli med meg i morgen? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Freakforum er kos, bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg er så non-conformist at jeg skal gå i kirken. 7715777[/snapback] Du kan bli med meg i morgen? 7715784[/snapback] Sure, jeg skal ta med bare svarte klær, så må jeg skaffe hvit sminke og mascara, kanskje sånn svart lebestift også. Freakforum er kos, bundy 7715789[/snapback] Ja, liker å lese om hvordan man skaffer gratis brus på coloautomater osv Endret 13. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 N slæ gfdsg! Nå legger jeg meg, sliten etter er to harde uker. God natt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 dagens sitat: "Anubis sier: forandret mening fordi jeg har vært syk og gått opp for meg at emoer ser dumme ut." Metalleluja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg