Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det sykesøsteren din sier om hasj er BS, du må ikke finne på å høre på noen av de folka der. Det at hasj er et dop som åpner opp mot andre tyngre stoffer er sant, for da har du allerede brutt en barriere, og da er det selvsagt lettere å dra under broa og kjøpe noe tyngre.

7715338[/snapback]

Research knuser det jeg velger å kalle kompispjatt. Du har glemt en viktig faktor Bundy, du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. :hrm:

Lenke til kommentar

Vel. Den vitenskapen vi har i dag tilsier jo faktisk at den største faren ved hasj er at den er en portal, det er jo derfor diskusjonen går fortsatt, etter så mange år; legalisere/ikke legalisere.

Hasj forsterker for det meste sansene dine, du kan få halliser, og feiloppfatninger, men for det meste er det kun forsterkelsen av sansene som er reaksjonen. Kroppen din har lite eller ingen skade av å røyke det, av den enkle grunn at det naturlig. Kun røyken som in fact er skadelig. (selve karbonmonoksiden som er i røyk), akkurat det samme ville vært med vanlige sigaretter om de bare hadde vært tobakk og ikke nikotin, blåsyre osv. osv. som de putter i i tillegg, for å gjøre det mer avhengighetsskapende.

Lenke til kommentar
Research knuser det jeg velger å kalle kompispjatt. Du har glemt en viktig faktor Bundy, du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om.  :hrm:

7715382[/snapback]

Hadde jeg aldri testa tyngre greier enn hasj hadde det nok vært mye bedre. Kjenner flere som bare røyker en gang i måneden eller mindre. Og andre som må ha speed for å tørre å dra på fest.

Det beste er nok å ikke begynne, hvis du har svak psyke. F.eks hvis du tenker "dette er den eneste gangen jeg tester å røyke heroin fordi jeg bare skal vite hvordan det er" eller "bare en gang til". Og vips så synes du dop var litt for godt. Viktig å ha en en psykisk grense mot å kjøpe noe tyngre enn hasj.

edit: + det er mye verre hvis du har adhd

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Research knuser det jeg velger å kalle kompispjatt. Du har glemt en viktig faktor Bundy, du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om.  :hrm:

7715382[/snapback]

Hadde jeg aldri testa tyngre greier enn hasj hadde det nok vært mye bedre. Kjenner flere som bare røyker en gang i måneden eller mindre. Og andre som må ha speed for å tørre å dra på fest.

Det beste er nok å ikke begynne, hvis du har svak psyke. F.eks hvis du tenker "dette er den eneste gangen jeg tester å røyke heroin fordi jeg bare skal vite hvordan det er" eller "bare en gang til". Og vips så synes du dop var litt for godt. Viktig å ha en en psykisk grense mot å kjøpe noe tyngre enn hasj.

edit: + det er mye verre hvis du har adhd

7715452[/snapback]

Du har ennå ikke kommet frem til faktoren du har glemt. Den største og aller viktigste faktoren med det å prøve hasj. Om man bruker hasj ødelegger man seg selv. Tar man speed bare for å tørre og dra på fest er man allerede litt ødelagt etter min mening.

Lenke til kommentar
Du har ennå ikke kommet frem til faktoren du har glemt. Den største og aller viktigste faktoren med det å prøve hasj. Om man bruker hasj ødelegger man seg selv. Tar man speed bare for å tørre og dra på fest er man allerede litt ødelagt etter min mening.

7715491[/snapback]

Nei, det kommer selvsagt ann på om du røyker det daglig. Hvis du f.eks bare røyker i helga som mange andre så er det ikke noe stress. Røyker du om morningen, og kvelden for å sove er det verre. Og du blir sløv hele tiden.

Speed er mye verre enn hasj, det er bare BS at hasj er skadelig hvis du bare prøver det noen ganger/røyke i helga. Selvkontroll er tingen.

Lenke til kommentar
Det enkleste er vel å ikke begynne, eller hva Bundy?

btw: Hvorfor er alle så hissige på å trøkke folk som de ikke liker ned i søla? For folk som har sunket såppas dypt som det er snakk om her, er det vel værre å ha det slik de har det? Vis man først vil se dem få igjenn, hvorfor ikke la dem være i fred?

7715378[/snapback]

Skal bare knuse de. Fullstendig. Jeg skal ha vendetta mot alle fra barndommen....

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig at folk som kun er 16 bruker narkotika? Jeg er sjokkert. Sånn hørte jeg iallfall aldri om da jeg var yngre. Om noen drakk så mye som en øl som mindreårig var det jo "fy fy". Mulig jeg kommer fra et litt annet miljø da...høres skummelt ut dog.

Lenke til kommentar

7715491[/snapback]

Nei, det kommer selvsagt ann på om du røyker det daglig. Hvis du f.eks bare røyker i helga som mange andre så er det ikke noe stress. Røyker du om morningen, og kvelden for å sove er det verre. Og du blir sløv hele tiden.

Speed er mye verre enn hasj, det er bare BS at hasj er skadelig hvis du bare prøver det noen ganger/røyke i helga. Selvkontroll er tingen.

7715515[/snapback]

Selvkontroll er ikke tingen, det funker ikke om hjernen din rent kjemisk ikke tåler stoffet. Det holder heller ikke med pjatt om selvkontroll når din første og eneste jonas utløste en psykisk sykdom hos deg. Det er heller ikke bare-bare å bli kvitt disse sykdommene som innebærer blant annet spaltet personlighet. Noe sier meg at du har vært borti freakforum-originalene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...