Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger. 7715120[/snapback] Har du ikke noe bedre å gjøre enn å tyste på folk? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Omg, jeg kjeder meg så sykt. Noe morro jeg kan gjøre? Kjeder meg så at jeg ikek har fantasi en gang. 7715115[/snapback] Hjelpe meg med å rydde på rommet? Det er en helvetes jobb, bare tanken på det Men da har du jo noe å gjøre? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Omg, jeg kjeder meg så sykt. Noe morro jeg kan gjøre? Kjeder meg så at jeg ikek har fantasi en gang. 7715115[/snapback] Sy eller strikk ettellerannet..... :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da kan det heller gå, om det er noen du kjenner. Da har du noe litt mer håndfast. Hvis du har fullt navn og adresse/telefonnummer, så kan du alltids få det gjort Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Jeg tror jeg er på en skikkelig nedtur. Blir sur og grinete uansett hva det er. Det som sakte men sikkert knekker meg sammen er skolen og forholdene hjemme. Vær så snill, cheer me up now folkens! Edit: Forresten.. jeg er ikke Emo Endret 13. januar 2007 av eilertsen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger. 7715120[/snapback] Har du ikke noe bedre å gjøre enn å tyste på folk? 7715127[/snapback] En som oppfører seg som et rævhål. Han har en drøm om å bli jurist. Jurist=plettfritt vandel.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger. 7715120[/snapback] Viss han ikke har plaget deg/andre med det, synes jeg du burde gi faen, men viss han blir en "plage" ville jeg også sagt ifra btw: Purken vet ofte om slike folk, men dem kan ikke gjøre noe, fordi ingen anmelder dem. Er sånn hos oss. EDIT: Så ikke siste posten, søt hevn det der? Endret 13. januar 2007 av mrbjoern Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Neieda. Mye bedre å drekka seg full 7714659[/snapback] Har du ikke noe bedre å gjøre enn å tyste på folk? 7715127[/snapback] Fantastisk, mine fordommer blir bekreftet på rekke og rad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da er det jo bare idiotisk gjort av deg å knuse drømmene hans MBM. Greit at han er et rasshøl, men når han faktisk har satt seg et mål i livet, og du har muligheten til å knuse det, så vil jeg si at du senker deg godt nedenfor hans nivå om du faktisk gjør det. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger. 7715120[/snapback] Viss han ikke har plaget deg/andre med det, synes jeg du burde gi faen, men viss han blir en "plage" ville jeg også sagt ifra btw: Purken vet ofte om slike folk, men dem kan ikke gjøre noe, fordi ingen anmelder dem. Er sånn hos oss. 7715153[/snapback] Han plager meg. han har gjort det siden jeg flyttet hit. Han plager andre. Han har gjort det siden han flyttet hit. Jeg bare rydder litt opp i verden Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjenner også en idiot på skolen min som bruker narkotika. Noen ganger har jeg tenkt på å si fra til noen...gir egentlig faen i om han bruker det, men idiotisk når han skryter av det og oppfører seg som en idiot. Jaja. Hva gjør folket ellers? Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Han når vel ikke det målet uansett, viss han oppfører seg slik mot folk. Men er enig i det Eplefe sier, du er ikke noe bedre vis du melder ifra. Vent heller til han gjør noe galt som purken legger merke til, så kan du sitte på sidelinjen å le for deg selv Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Han når vel ikke det målet uansett, viss han oppfører seg slik mot folk. Men er enig i det Eplefe sier, du er ikke noe bedre vis du melder ifra. Vent heller til han gjør noe galt som purken legger merke til, så kan du sitte på sidelinjen å le for deg selv 7715191[/snapback] IMO er det bedre å vite at jeg tom igjen etter 8 år.... Verste som skjer er at han prøver å ta igjen. Jeg har ikke gjort noe ulovlig enda...Han kan jo prøve å ta meg fysisk da....Men det er egentlig ett fett for meg... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da er det jo bare idiotisk gjort av deg å knuse drømmene hans MBM.Greit at han er et rasshøl, men når han faktisk har satt seg et mål i livet, og du har muligheten til å knuse det, så vil jeg si at du senker deg godt nedenfor hans nivå om du faktisk gjør det. 7715170[/snapback] Feil. Hvis han er en drittsekk fortjener han ikke muligheten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Han er dømt til å ødelegge for seg selv, nemlig. De fleste sånne folk er det. Om du skal melde ham, så burde det være om han har synket så dypt at han faktisk trenger hjelp.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Da burde ikke du ha noen sjanser du heller, om jeg skal dømme deg ut i fra det jeg leser på forumet, Skarstad.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 De som doper seg bør bli tystet på. Det er et åpenbart lovbrudd som samfunnet har store problemer med å bli kvitt. Mye skattepenger blir brukt til dette formålet. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Alle fortjener en mulighet Skarstad, det er viljen til et menneske å gi noen den muligheten, selv om de er noen drittsekker. Vel, gi dem muligheten EN gang, ikke mer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Da burde ikke du ha noen sjanser du heller, om jeg skal dømme deg ut i fra det jeg leser på forumet, Skarstad.. 7715211[/snapback] Jeg er uskyldig som en nyfødt barn og har aldri ytret er ondt ord om noen. Endret 13. januar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 De som doper seg bør bli tystet på. Det er et åpenbart lovbrudd som samfunnet har store problemer med å bli kvitt. Mye skattepenger blir brukt til dette formålet. 7715217[/snapback] Det er de kjemiske rusmidlene som tar knekken på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg