Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg er på en skikkelig nedtur. Blir sur og grinete uansett hva det er. Det som sakte men sikkert knekker meg sammen er skolen og forholdene hjemme. Vær så snill, cheer me up now folkens!

Edit: Forresten.. jeg er ikke Emo :p

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger.

7715120[/snapback]

Har du ikke noe bedre å gjøre enn å tyste på folk?

7715127[/snapback]

En som oppfører seg som et rævhål. Han har en drøm om å bli jurist. Jurist=plettfritt vandel....

Lenke til kommentar
Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger.

7715120[/snapback]

Viss han ikke har plaget deg/andre med det, synes jeg du burde gi faen, men viss han blir en "plage" ville jeg også sagt ifra ;)

btw: Purken vet ofte om slike folk, men dem kan ikke gjøre noe, fordi ingen anmelder dem. Er sånn hos oss.

EDIT: Så ikke siste posten, søt hevn det der?

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Da er det jo bare idiotisk gjort av deg å knuse drømmene hans MBM.

Greit at han er et rasshøl, men når han faktisk har satt seg et mål i livet, og du har muligheten til å knuse det, så vil jeg si at du senker deg godt nedenfor hans nivå om du faktisk gjør det.

Lenke til kommentar

7715120[/snapback]

Viss han ikke har plaget deg/andre med det, synes jeg du burde gi faen, men viss han blir en "plage" ville jeg også sagt ifra ;)

btw: Purken vet ofte om slike folk, men dem kan ikke gjøre noe, fordi ingen anmelder dem. Er sånn hos oss.

7715153[/snapback]

Han plager meg. han har gjort det siden jeg flyttet hit. Han plager andre. Han har gjort det siden han flyttet hit. Jeg bare rydder litt opp i verden :D

Lenke til kommentar

Jeg kjenner også en idiot på skolen min som bruker narkotika. Noen ganger har jeg tenkt på å si fra til noen...gir egentlig faen i om han bruker det, men idiotisk når han skryter av det og oppfører seg som en idiot.

Jaja. Hva gjør folket ellers? Jeg er trøtt. :(

Lenke til kommentar
Han når vel ikke det målet uansett, viss han oppfører seg slik mot folk. Men er enig i det Eplefe sier, du er ikke noe bedre vis du melder ifra.

Vent heller til han gjør noe galt som purken legger merke til, så kan du sitte på sidelinjen å le for deg selv ;)

7715191[/snapback]

IMO er det bedre å vite at jeg tom igjen etter 8 år....:) Verste som skjer er at han prøver å ta igjen. Jeg har ikke gjort noe ulovlig enda...Han kan jo prøve å ta meg fysisk da....Men det er egentlig ett fett for meg...

Lenke til kommentar
Da er det jo bare idiotisk gjort av deg å knuse drømmene hans MBM.

Greit at han er et rasshøl, men når han faktisk har satt seg et mål i livet, og du har muligheten til å knuse det, så vil jeg si at du senker deg godt nedenfor hans nivå om du faktisk gjør det.

7715170[/snapback]

Feil. Hvis han er en drittsekk fortjener han ikke muligheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...