Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvsagt, men da stiller det seg litt annerledes, nå jeg tenkte på vanlig besittelse av de bare.

7714930[/snapback]

Besittelse av ulovelig våpen..

Men man kan vel bare si at du ikke aner hvor det kommer fra. Spørs om de tror meg med rullebladet mitt, haha :(

De sjekker vel bare hva du har brukt visa kortet ditt hvis det er store kvanta.

10 dollar for en brass knucle!! Fytte f som det frister. Tenk hvor lett det blir å knuse ruter med de taggene på dem. Og andre ting også.

Er det lovelig i sverige?

Lenke til kommentar
mushi: Å sove er noe av det deiligste som finnes, jo!

7714655[/snapback]

Neieda. Mye bedre å drekka seg full :fun:

7714659[/snapback]

QFT! :D

Jeg sover stort sett ikke, men jeg er enten lost i Azeroth eller leser eller glaner film og tenker aldri over hw-forumet.

Skammelig, jeg vet.

Lenke til kommentar

'Rolig nå gutter. Tenk på hva Aalton sier om han ser dere oppføre dere slikt!

Ta dere sammen nå, dere er begge to kjempetøffe, men det er absolutt ikke kult med Brass Knuckles om du har tenkt å bruke dem. De er ganske pene å ha på veggen, though.

Preventivt arbeid mot hanekammer er nok ikke så uvanlig når det er i USA. Oo

Er du på venstresiden der er du jo ikke bare sosial utskudd, du hater ditt eget land. :p

Lenke til kommentar
Er det mulig å annmelde/tipse politiet om bruk av hasj/narkotika....?

Ser ikke vitsen å lage egen tråd om dette....

7715042[/snapback]

Bare gi dem brukernavnet til Fastar?

EDIT: Sorry, var vel ikke noe svar, men det burde vel gå det. Fastar klaga jo over ei 50 år gammal dame som hadde tipsa purken ;)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Du må nok ha mer håndfast bevis enn det folk sier på et forum. Er jo de som tror at det er kult å røyka hasj/speede osv. osv.

Så med mindre du har noe mer håndfast, som at de har spurt om du vil kjøpe/om du har til salgs e.l., så har du nok ikke nok grunnlag til en anmeldelse.

Lenke til kommentar
Du må nok ha mer håndfast bevis enn det folk sier på et forum. Er jo de som tror at det er kult å røyka hasj/speede osv. osv.

Så med mindre du har noe mer håndfast, som at de har spurt om du vil kjøpe/om du har til salgs e.l., så har du nok ikke nok grunnlag til en anmeldelse.

7715074[/snapback]

Snakker ikke forum. Snakker om en jeg kjenner. Er jo bare for politiet til å få de til å pisse på et beger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...