Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man merker jo egentlig ikke at man sover. Men er jo digg før man sovner og etter at man våkner :p

7714677[/snapback]

Hater å våkne opp. I det siste har jeg hatt noen sinnsykt "mareritt" når jeg våkner. Vanskelig å beskrive, men hvis jeg våkner og lukker øynene ser jeg bare færle ting. Er helt grusomt. Såvidt jeg tørr å sove :p

Lenke til kommentar
Hater å våkne opp. I det siste har jeg hatt noen sinnsykt "mareritt" når jeg våkner. Vanskelig å beskrive, men hvis jeg våkner og lukker øynene ser jeg bare færle ting. Er helt grusomt. Såvidt jeg tørr å sove  :p

7714695[/snapback]

Jeg driver å drømmer om å slå i hjel hunden min osv.

Og de syke drømmene om å drepe folk som står i kassa, den drømmen jeg hadde hvor mushi var med. Rofl!

Lenke til kommentar
Jeg driver å drømmer om å slå i hjel hunden min osv.

Og de syke drømmene om å drepe folk som står i kassa, den drømmen jeg hadde hvor mushi var med. Rofl!

7714710[/snapback]

Det at du drømmer om meg er helt sjukt :p Ting som går igjen i marerittene mine er meg i en blodpøl eller at morra mi dreper og skinner katta mi. jaja. Får sinnsyke rykninger når jeg drømmer det i halvsøvne. Lå våken i senga i en time idag, fordi jeg ikke turte å stå opp. Bra jeg skal til legen snart :whistle:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Joda, liker hunden.

Men det var liksom at den skulle angripe oss etter at jeg sa "bli med å vær 1337" og dro en vennine med meg ut av bilen/før den gikk utenfor et stup og eksploderte) hun kjørte. mens jeg hoppa så var vi i en skog og jeg måtte bruke en spade for å slå hunden fordi han skulle bite oss. Så var det elendig graffik, slå en gang så ble det merke i hodet. Akkurat som Postal 2!

Så var det en drøm hvor mushi kjøpte snuff til meg, så dro hun. Så satt jeg og noen kompiser på butikken også sa jeg "En vennine over 18 kjøpte denne" så så han kassamannen på meg med skikkelig store øyne og så sprang han etter meg så sprang jeg ut og han tok tak i meg og jeg skulle slå til han men så regaerte han ikke når jeg skulle slå, trua med å slå liksom.

Så dro jeg opp en stor pistol og skjøt han i huet, så datt han om og jeg så hjernen halveis partert og spredt ut som syltetøy på en brødskive på asfalten.

hvis jeg husker det riktig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Det er deilig å våkne med ståkuk akkorat når mamma kommer inn på rommet :p

Ehm, ja.

7714681[/snapback]

Da er man kanskje _litt_ eid eller? :p

Eller hva sier du, stuntmanknut? :p

7714744[/snapback]

;P:

Ja....det har jo skjedd meg også da så....heh.....man kan si at jeg har god erfaring av det der :!:

BTW: Det verste med det er at det er noen ganger bestemor som kommer inn! :D

Så trompeten min er ikke alltid like velkommen.... ;) ....unntatt på kveldene da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...