Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217
Jeg skal på en døll fest så begynner Demille å kjefte på meg... :(

DU EKKE MORRA MI! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆæ

7711461[/snapback]

Du fortjener det.

1. Du er 13= skal IKKE drikke alkohol

2. Ikke snakke stygt om det andre kjønn

7711549[/snapback]

Du trodde vel ikke virkelig at jeg skulle drikke? I så fall hadde det blitt vann. :ermm:

Og jeg snakket ikke styggt om det andre kjønn. Jeg snakket styggt om de jentene. There's a diffenrence.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er nettopp hjemme fra en tvangstur til Trondhjem.

Fordi jeg visstnok måtte ha nye bukser.

Jeg mener det holder lenge med 2-3 vanlige bukser, ei dressbukse og ei comfy slægebukse, men siden buksene mine var kjøpt i 05 og hadde noen hull her og slitte kanter der, måtte jeg visst ha nye, og hvis jeg ikke var med inn og bestemte selv, så kjøpte de meg noe random, og siden mamma er veldig keen på å få meg til å se bra ut og gå i hippe klær og sånn, kunne jeg ikke ta den sjansen.

Men kom noe godt ut av det da. En flaske kahlua til kveldens white russians, Gymnaslærer Pedersen, Tintin i Haisjøen, Kate Mosses "Labyrinth" og en glasscola :love:

Så kvelden er vel redda, om jeg ikke får hit de gamle venna mine for å LANe med RA2 og CS1.3 :p

Så nå er det bare å komme seg på verdsveven og prøve å finne Quest for Fame, eller bare plekteret, og kjøpe seg det.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
jeg har 5 bukser ellernoe.

Men jeg har måtte kjøpe nye, pga de har blitt for store :p har 2 som passer fint nå.

7713400[/snapback]

Kjent fennomen.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg faen meg slappe av. Jeg har jobba med en historieoppgave helt siden jeg sto opp for omtrent 9 timer siden. Fy faen. Det er seriøst alt jeg har gjort i dag, ja, annet enn å være innom butikken en snartur. Jeg er kanskje ikke verdens raskeste. Først tenkte jeg å gjøre en anna oppgave først (så det tok jo litt tid), men så ombestemte jeg meg. Jaja, ble en fin "comparative biography - hitler & stalin" da. Nå skal jeg bare se film og late meg. :| Kanskje kaste en grandis i ovnen?

Er "Memento" noe bra? Imdb.com scoren tilsier iallfall det.

Lenke til kommentar
Og jeg snakket ikke styggt om det andre kjønn. Jeg snakket styggt om de jentene. There's a diffenrence.

7712958[/snapback]

Det er det samme, å snakke stuyt om en person, eller flere. Ja samme med kjønn. Dette er heller ikke noe vi liker på forumet.

Lenke til kommentar
Det er det samme, å snakke stuyt om en person, eller flere. Ja samme med kjønn. Dette er heller ikke noe vi liker på forumet.

7713480[/snapback]

Når vi får lyst til å snakke stygt om noen setter vi på Berlin med Take My Breath Away. Jeg fant ikke sangen en dag i desember så jeg røk ut en måned. Nå vet jeg bedre, og det bør vi alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...