Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er kjæresten min blitt 18 :fun:

7709220[/snapback]

Aah, ikke si det.

Han har Volo, sotede ruter, anlegg som er verdt mer enn bilen, stemmer FRP (hvis han stemmer, noe han sannsynligvis ikke gjør) og råner regelmessig, med deg i passasjersetet.

7709576[/snapback]

Uhm. Han har ikke fått seg bil enda. Han ble 18 i dag liksom :p Og når han får så blir det i hvert fall ikke Volvo. Tror jeg er for gammel til å være med på råning. Må vel være sånn..14 da ..

Lenke til kommentar
Du må først lære å oppføre deg, før du kan drikke sammen med andre.  ;)

7711985[/snapback]

Hadde det, bare vært en lov. Tror nok det er en god del mennesker i dette landet som skulle ha hørt på det der.

Er dritt lei av tøffe fjortisser på byn som skal bråke med alle som er i nærheten.

Lenke til kommentar
Nå er kjæresten min blitt 18 :fun:

7709220[/snapback]

Aah, ikke si det.

Han har Volo, sotede ruter, anlegg som er verdt mer enn bilen, stemmer FRP (hvis han stemmer, noe han sannsynligvis ikke gjør) og råner regelmessig, med deg i passasjersetet.

7709576[/snapback]

Uhm. Han har ikke fått seg bil enda. Han ble 18 i dag liksom :p Og når han får så blir det i hvert fall ikke Volvo. Tror jeg er for gammel til å være med på råning. Må vel være sånn..14 da ..

7712029[/snapback]

Spørs vel om kjæresten bor i eller utenfor Bergen. Kommer han fra Askøy eller Sotra, spørs det om vi tror på din benektelse av bekjentskap til Volvo 240. :p

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden.)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
ok, jeg skal bowle etterpå med venner, gleder meg

7712597[/snapback]

Jeg også skal bowle etterpå. Gleder meg som en unge. :)

Er godt å få komme seg ut og bort fra depresjon og sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...