Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internett har vært nede i helt siden torsdag og det skulle komme opp igjen til mandag sa tele2 :cry: Men så var jeg så smart å komme på en ide: Naboene er på ferie og de har ikke noe passord greier på sitt trådløse internett så koblet vi bare inn på dems! :D

Lenke til kommentar

Disponibelt er hvor mye du kan bruke, bokført er så mye du faktisk har. Tror jeg. Når du betaler ting med kort på nettet, blir pengene reservert, men ikke trukket med en gang (vanligvis trekkes det når varen blir sendt). Ellers går det an å ha en grense på hvor mye du kan bruke per dag, uke, måned eller lignede.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Om 2 timer er madammen her, helt til 19:40 i morgen :D

7710865[/snapback]

Si hei fra meg :!:

skal selv på bursdag til to jenter idag engang. :dontgetit: blir så gørr som du får det.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jenter er kule, hvorfor er det gørr? :p

7710908[/snapback]

1# De ser døde ut.

2# Bursdags fest generelt får meg til å grøsse.

3# De er rett å slett fucka i hode.

Jeg må bare fortelle. En av de jente jeg skal til kom en dag å gnudde seg intill meg. Det var liksom riding (sex formatet) i stående stilling. Som en jævla kanin. Det var jo jævlig opphisende å alt, men til å med jeg har prinsipper.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Se Babethreaden Fagerhaug. Det får deg til å glemme de 3 punktene dine.

Ihvertfall punkt 1.

:tease:

7711050[/snapback]

Vurderer å drikke litt før jeg drar dit, men det er kanskje ikke det beste å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

7711033[/snapback]

Så slem du er :cry:

7711074[/snapback]

Jeg mente det ikke sånn. Hvis jeg sårte deg, så vil jeg gjøre alt bedre. La meg trøste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...