Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen bundy! Jeg vil ha legen din!

Min nekter å gi meg noenting nesten.

7386067[/snapback]

Hehe.. Jeg får benzoer og ikke melatonin! What's up with that?!

Legen min er egentlig ganske streng, kanskje hun var glad. Så hun skrev ut masse!!

Var høy egenandel på dette også(Selv om jeg har frikort), det som er på blå resept.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg får benzoer og ikke melatonin! What's up with that?!

Legen min er egentlig ganske streng, kanskje hun var glad. Så hun skrev ut masse!!

Var høy egenandel på dette også(Selv om jeg har frikort).

7386080[/snapback]

De gir somregel ikke ut piller som krasjer med hverandre. Dessuten e du veldig ung. Skal til legen den 6. for å få påfyll.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Anngående piller. Var å besøkte en annen vgs i min hjemby for noen uker siden. Der var det noen emoer som satt å diskuterte hvorvidt de skulle ta seg en smertestillene ennå de ikke hadde vondt i det hele tatt. De sa det hjalp mot depresjonene. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Anngående piller. Var å besøkte en annen vgs i min hjemby for noen uker siden. Der var det noen emoer som satt å diskuterte hvorvidt de skulle ta seg en smertestillene ennå de ikke hadde vondt i det hele tatt. De sa det hjalp mot depresjonene. Hvorfor?

7386117[/snapback]

Du blir dopa. Distrahering fungerer alltid.

Lenke til kommentar

7386117[/snapback]

Attention! Herregud, jeg har vertfall grunn til å ta alle disse pillene og nesespray

Hvem får rus av paracet uansett? Kan ta 4stk uten å merke noe.(uten å løse opp i vann osv)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...