Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om konseptet "emo-inside"?

7703030[/snapback]

Om jeg er "snill på insiden" hjelper det lite hvis jeg pleier å rane, banke og drepe tilfeldige forbipaserende. Erru emo, så erru emo.

7703058[/snapback]

wtf, du dreper ikke tilfeldige forbipasserende hvis du er snill på innsiden.

Lenke til kommentar

Eff for en sløv dag.

Sove ut rusen, komme seg til hektene, dra på skolen, 2 timer skole, vente en time på søstersen, dra hjem, ha lang og alvorlig samtale med mamma om tilstanden min, og endelig kan jeg slappe av med ostesmørbrødene mine som er blitt kalde mens jeg snakka med mamma.

Nå skal jeg sove noen timer, så skal jeg kontakte noen gamle venner som kommer tilbake til dalen vi vokste opp i, så skal jeg få de til å komme hit med laptopene sine og så skal vi game red alert 2 og chill :p

Lenke til kommentar
Eff for en sløv dag.

Sove ut rusen, komme seg til hektene, dra på skolen, 2 timer skole, vente en time på søstersen, dra hjem, ha lang og alvorlig samtale med mamma om tilstanden min

7705299[/snapback]

Fortell! :)

Jeg har kjøpt snuff i dag, på sånn tobakk butikk i oslo. Spurte hvilken som var sterkest :thumbup:

Sniffa litt i stad, merka ikke noe særlig :/

Lenke til kommentar
Eff for en sløv dag.

Sove ut rusen, komme seg til hektene, dra på skolen, 2 timer skole, vente en time på søstersen, dra hjem, ha lang og alvorlig samtale med mamma om tilstanden min

7705299[/snapback]

Fortell! :)

Jeg har kjøpt snuff i dag, på sånn tobakk butikk i oslo. Spurte hvilken som var sterkest :thumbup:

Sniffa litt i stad, merka ikke noe særlig :/

7705323[/snapback]

Snuff er ikke særlig sterkt nei, men du får faen meg en god duft i nesa etterpå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...