Demonfudge Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 VELDIG lettjente penger.. Kjenner et par som var det et halvt års tid før de dro i millitæret.. Så om du ikke har noe spesiellt annet å gjøre så er det nok lurt 7703979[/snapback] Bra! Er lei av lagerjobber nå, og har lyst til å prøve noe nytt. Begynner i ny jobb på mandag, og jeg har ikke engang lyst til å begynne der. xD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg burde stgå opp. Hvorfor kan vi ikke ha fransk først på dagen, sånn at jeg kan gå tidlig? Men neeida. Gym. Jeg har fritak. Altså, tre timer ekstra søvn, og jeg kommer meg fortsatt ikke opp. Gi meg motivasjon! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Noe sier meg at jeg må få fart på skattekortet mitt også Kan jeg bytte skatterkort senere hvis jeg får nytt (lønn øker)? Jeg er på vei over til ny arbeidsgiver, og da må jo jeg uansett ha nytt? 7703950[/snapback] Du trenger ikke nytt. Du får jo 2 skattekort. Et til arbeidsgiver og et til Bi arbeidsgier, som du kan gi til ny lønnsgiver. Men du kan få nytt skattekort også ja. Jeg har gjort det før så. 7703992[/snapback] Det er ikke bi-arbeidsgiver. Det er ny arbeidsgiver. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 b-real: Hvis du har skattekortet, men bare har glemt å løevere, må det da være mulpig å få gjort det i dag? darkness|: Det fungerer greit med skattekort nr. 2 i starten i hvert fall. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Arg.. Vi har fransk, og vi har et rom uten vinduer, det er dødsvarmt her! Off Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Arg.. Vi har fransk, og vi har et rom uten vinduer, det er dødsvarmt her! Off 7704282[/snapback] Ahh, hørtes kjett ut.. Sitter her og surfer og prater på nye datamaskiner på skolen Lærerer en så grei.. så det går fint Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det er ikke bi-arbeidsgiver. Det er ny arbeidsgiver. 7704153[/snapback] Det fungerer uansett vettu Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Jo, men jeg tror skattetrekket er høyere på biarbeidsgiver. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hihi, jeg fikk nettopp beskjed om å anskaffe et pass siden jeg ikke har fra før, Ekornes vil ha meg med på tur Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 VELDIG lettkledde jenter.. Kjenner et par som var det et halvt års tid før de dro i millitæret...7703979[/snapback] Say what? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ikke en time! Det må ikke nå en time stilletid. *skrive* Hva gjør folket, siden dere ikke henger i SO? Jeg kom meg faktisk til fransktimen. Halvannen time for sen, men jeg kom meg hit ^^ Nydusjet. Håret mitt lukter godt ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Lol. Jeg sovna nesten kl 8 idag. ^^ Jeg er også nydusjet. Håret mitt er vått og ekkelt, men snart tørker det og da blir det digg Lager vårrull til frokost Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 VELDIG lettkledde jenter.. 7703979[/snapback] Say what? 7704729[/snapback] De kledde på seg da snøen kom i går ;( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vårrull? Kinesisk eller vitnamesisk? Kinesiske smaker dritt. Vietnamesiske derimot.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vårrull? Kinesisk eller vitnamesisk? Kinesiske smaker dritt. Vietnamesiske derimot.. 7704794[/snapback] Veit ikke. Fikk ferdiglagde av svigermor som tok med hjem fra jobb, må bare varme dem opp. Kan si ifra hva som er inni når jeg har laget den. Var gode igår i væffal Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Uuh. Nam. Jeg fikk lyst på mat nå. Oo Men jeg har mer lyst på røyk.. :/ Jævla drittstorebror som kommer innom en gang i uken, og da stjeler han faen meg resten av røyken min >< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Gjemme røyken din? Ha den i lomma di? Bare en ide. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nesten en time stilletid i stad!(som de fleste sikkert har fått med seg ) Det tror jeg jeg har opplevd en gang før! En hel time! Så det store spørsmålet, skal jeg gå ned og lage kakao eller skal jeg bare sitte her?(hvis jeg lager kakao skal jeg ha krem i!) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nesten en time stilletid i stad!(som de fleste sikkert har fått med seg )Det tror jeg jeg har opplevd en gang før! En hel time! Så det store spørsmålet, skal jeg gå ned og lage kakao eller skal jeg bare sitte her?(hvis jeg lager kakao skal jeg ha krem i!) 7704834[/snapback] Har opplevd det mange ganger. Er bare å sitte oppe hele natta. Hvorfor spør du alltid om du skal lage kakao? Har du lyst på det så lager du det, du trenger ikke ta hensyn til hva jeg eller andre vil Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg pleier å gjemme den, men jeg glemte det i går. >_< Fuck. Så nå har jeg ikke røyk på ganske mange timer, hvis jeg ikke får noen til å kjøpe for meg her i byen. Skal til TLZ i dag. >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg