Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så proper fucked. Jeg har glemt å levere skattekortet mitt. Lønnsutbetalingen er på mandagen og det er no way i helvette at jeg får endret dette. Jeg blir nok garantert trukket 50% i skatt...og jeg som har dårlig råd fra før. GREAT PLAN IDIOT!

Lenke til kommentar
Jeg er så proper fucked. Jeg har glemt å levere skattekortet mitt. Lønnsutbetalingen er på mandagen og det er no way i helvette at jeg får endret dette. Jeg blir nok garantert trukket 50% i skatt...og jeg som har dårlig råd fra før. GREAT PLAN IDIOT!

7703748[/snapback]

Velkommen i klubben :)

Lenke til kommentar

7703748[/snapback]

Er det ikke vanlig at de bruker skattekortet for i fjor på første utbetalingen da?

Lenke til kommentar
Er det ikke vanlig at de bruker skattekortet for i fjor på første utbetalingen da?

7703870[/snapback]

Slik som denne bedriften er så tviler jeg på det. De har nettopp gått over til et nytt lønnsbetalings firma og du får ikke forskudd heller, det er tydeligvis umulig..så jeg tviler på det...

Lenke til kommentar

7703870[/snapback]

Er vel ikke normalt etter det jeg har forstått. Men de gjør de i en del tilfeller.

Er jo værdt å høre da b-real ?

EDIT: Om du ikke hører så får du iallefall ikke noe.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Noe sier meg at jeg må få fart på skattekortet mitt også :p Kan jeg bytte skatterkort senere hvis jeg får nytt (lønn øker)? Jeg er på vei over til ny arbeidsgiver, og da må jo jeg uansett ha nytt?

7703950[/snapback]

Du må vel ikke ha nytt? For du får jo tilbake skattekortet fra nåværende arbeidsgiver?

Men om du skal bli trekt mer enn nå, kan du bare gå og få nytt. Om jeg forsto spm riktig nå :p

Lenke til kommentar
Klarer ikke helt bestemme meg for når jeg skal melde meg på vekterkurs. :hmm:

Fudgeh in uniform, t00t.

7703618[/snapback]

VELDIG lettjente penger.. Kjenner et par som var det et halvt års tid før de dro i millitæret.. Så om du ikke har noe spesiellt annet å gjøre så er det nok lurt :)

---

Skattekort ja, mitt ligger på skrivebordet hjemme, har ingen arbeidsgiver å levere det til enda ;p

Lenke til kommentar
Noe sier meg at jeg må få fart på skattekortet mitt også :p Kan jeg bytte skatterkort senere hvis jeg får nytt (lønn øker)? Jeg er på vei over til ny arbeidsgiver, og da må jo jeg uansett ha nytt?

7703950[/snapback]

Du trenger ikke nytt.

Du får jo 2 skattekort. Et til arbeidsgiver og et til Bi arbeidsgier, som du kan gi til ny lønnsgiver.

Men du kan få nytt skattekort også ja. Jeg har gjort det før så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg gikk ned 20% i skatt jeg - Dessuten får jeg tilbakebetalt nesten all skatten for 2006... Det blir godt det... Lenge til juni :(

7704029[/snapback]

Det blir vel verd ventinga?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...