Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en verukt tysk lærer .... Hu slår dere alle...

7701601[/snapback]

Nei!

Han franske læreren som jeg har i matte er en liten gnom som går i de samme klærne hele tiden og skjorten er alltid for stor. Han har masse hår i ansiktet og runde briller. Han ser ut som en seriemorder :ph34r:

Idag etter at han hadde gitt meg annmerkning så gikk han rundt med den store linjalen i hendene. Nå det er skummelt!

Lenke til kommentar

Utrolig nok har jeg ingen teite, skremmende eller slemme lærere. Eller jo, EI! Hu flyger rundt, kjefter å smeller. Alltid gretten, å er så sur på a. Men ellers, har jeg ingen (les over) lærere. Bare ei som er litt "entusiastisk" men det er vel bare bra?

Og, jeg legger meg nå, sov godt folkens.

Lenke til kommentar
Hadde en lærer slått til meg ville jeg garantert slått tilbake

7701682[/snapback]

Jeg nøyde meg med å kalle henne en jævla hore. Det synes jeg tross alt hun hadde fortjent da. Hadde det vært en mannlig lærer, så hadde jeg sikkert sparket ham godt mellom beina....

Demille: Det må da være lurt å bruke pekestokken, så slipper man å få vondt i hånda. :p

Lenke til kommentar

Hadde en lærer som klikka engang i 8. klasse. Husker det enda.

Vi ble sendt ut i potetåkeren for å plukke poteter på en kald høstdag mens det pissregna. Så sa jeg noe sånt som "her må vi ut i kulda og jobbe mens lærern sitter på lærerværelset og spiser kake"

Mens vi var ute kom han ut og løfta meg helt opp etter jakkekragen og sa "det der sier du ikke en gang til!"..ble pissredd såklart.

Lenke til kommentar

Jeg har en lærer som truer med å henge oss....

Nei forresten, hun sier det er litt for mildt og vil torturere og dyppe oss i litt tjære og fjær :cry:

Jaja, godt det bare er humoren hennes :!:

Høres kanskje sært ut, men hun er egentlig ganske kul lærer....

edit, leif var på besøk

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Demille: Det må da være lurt å bruke pekestokken, så slipper man å få vondt i hånda. :p

7701784[/snapback]

Sant.

I åttende en gang klikka en lærer på meg fordi jeg lo når alle andre gjorde det :( skjønner ikke hvorfor han tok meg.

"tørk av deg det selvgode gliset!!" *løpe mot pulten min, dytte den vekk så den faller i gulvet, ta tak i genseren min og kaste meg ut i gangen*

"bli der!!" ...underveis her tisset jeg på meg (egentlig ikke, men ikke langt ifra)

Så klikka han på en annen elev. Kalte han dum, hemma og diverse andre ting.

Lenke til kommentar
Vår Tysklærer kommer bare med kommentarer som "jai vil drepa deg", så går hu bort og dasker til folk...  :love:

7701801[/snapback]

å slå elever er galt, men en dask er jo bare digg :D

7701814[/snapback]

Ooooh, Helga! :dribble:

Jaja, for dere som tenner på middelaldrene tysklærere så er det vel digg. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...