Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvorfor får man dårlig samvittighet hvis man har trent og spiser usunt?

Hadde jeg ikke trent idag, ville jeg ikke ofra sjokoladebiten en tanke engang.

7385578[/snapback]

Kanskje man veit at man egentlig ikke har godt av det, eller egentlig ikke burde eller trenger å spise den usunne tingen (?).

Jeg tror det ligger i psyken din, eller hva det heter :p I tankegangen din elns! (?)

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor får man dårlig samvittighet hvis man har trent og spiser usunt?

Hadde jeg ikke trent idag, ville jeg ikke ofra sjokoladebiten en tanke engang.

7385578[/snapback]

Ikke tenk på samvittigheten. Sjokolade er godt, du har trent. Kroppen din forbrenner mye mer nå, enn den ville gjort ellers. Ergo, det er bedre og spise sjokolade nå (den blir jo forbrent fortere) enn ellers ;)

Lenke til kommentar

Inimellom er det sunt med litt treningsprsss...Ellers hadde jeg sett ut som en muskelløs, forkrøplet amøbe, tror jeg. :p Slankepress er en annen sak... Ikke alle er i stand til å få en syltynn kropp, og så lenge man ikke er overvektig er det vel ikke noe å bekymre seg for

Lenke til kommentar

Flytt heller til Afrika, i noen kulturer der er det å være "fyldig" utrolig hot.

- Var en gang tanta mi snakka med an afrikaner, og fortalte hvor fint hun hadde hatt det i juleferien. Så sa han: "Ja, jeg ser jo at du har blitt så stor.." Også smilte han og var helt normal :D

Han fortalte etterpå at der hvor han kom fra var det å være fyldig sett på som pent og veldig bra.

Lenke til kommentar
Sikkert fordi alle er rednecks og overvektige?

7385774[/snapback]

Problemet vil forsatt være der uansett hvor du gjør av deg i verden. Greit nok at det er ganske mye feite folk i USA, men det er forsatt en del av en det samfunnet som fokuserer så vannvittig mye på utseende. Nei, å flytte løser ingen problemer man forskyver bare problemet.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...